2012年3月5日星期一

2011年除夕party

去年除夕, 又喺我地屋企開party.


 


例牌又係叫咗D生蠔, 流沙包經過舊年既開蠔經驗之後, 今年熟手咗唔少, 開既速度快咗.



 


當然唔少得刺身:




 


舊年因為我仲係全職主婦”, 所以舊年既party有唔少係我既傑作, 包括意粉, 焗薯蓉, 蛋糕etc.(舊年既party可睇番呢度), 今年轉番做事業女性”, 無晒閒情落廚, 所以今年叫咗Pizza Hut同埋KCF.



 


另外仲有墨魚媽買上黎既蝦同埋乳鴿.



 



到最後仲有個朱古力火鍋添
, 我地蠢咗, 唔記得買D生果一齊點黎食:



1 則留言:

中原一點窮 說...

睇見都流晒口水,樣樣我都啱食嘅喎,真正.....