2010年10月3日星期日

關島結婚之旅 -- 後記

係咪好奇怪點解無啦啦寫個咁既關島後記? 我關島結婚都已經係3年幾前既事啦...

其實係咁既, 我以前寫blog通常都喺公司寫, 仲係開住公司e-mail黎寫, 扮晒做緊公事咁(無法啦, 係TDK果陣鬼咁得閒, 平時多數都無咩野做既). 寫完之後就send去自己yahoo個e-mail, 返到屋企先再copy & paste落去自己個blog.

呢幾日見得閒就清吓我N年未清過既yahoo e-mail啦, 發覺原來有D野我明明寫好晒, 但係一直都未放上blog. 咁寫佐唔好嘥麻... 所以呢篇後記咪隔佐咁耐先面世囉~~

好勒, 廢話少講, 內容如下:

關島真係一個好地方, 去到個人可以好relax, 真係好放假feel. 果度D海水真係好清, 即使D水好深都可以見到海底. 關島真係勁多日本人, 差唔多周圍都有日文指示, 周圍都有人講日文, 所以連當地既店員, 巴士司機等等都識得幾句簡單日文, 日本人既勢力(同財力)真係強大呀! 導遊話日本每日都有12班飛機到關島喎(嗱, 呢個係3年幾前既事). 就連我地搭南部線, 巴士上既講解都係得日文, 雖然話就話有其他翻譯, 但我見巴士上根本就無耳筒, 聽鬼聽馬咩... 同埋果邊D人都以為我地係日本人, 一見到我地就用日文打招呼, 我話我唔係日本人, 對方就話我個樣好似日本人喎(然後流沙包話因為日本人都係眼細細喎, 哼!!)

娛樂方面, 去到關島點可以唔試下當地既水上活動?? 無論係酒店泳池又好, 沙灘又好, 出海睇海豚又好, 浮潛又好, 潛水又好, 我覺得點都要試下既. 雖然我去關島前好驚會曬黑變到賓妹咁返香港, 所以都有諗過唔玩水, 但去到關島唔落水真係枉你話去過關島, 最後我都唔理咁多玩佐先算. 不過好彩我去玩水上活動果日有時會陰天落吓雨, 唔係全日都曬.

購物方面, 我個得GPO一定要去, 反而個Micronesia Mall就無咩特別. 如果無時間只能去一處, 我推介一定要去GPO, 裏面有好多平野買, 首選既係Levi's, 真係超平, 好多牛仔褲都只係US$19.99, 29.99 only, GPO裏面有間Levi's outlet, 甚至有D US$9.99既牛仔褲添喎! 我除佐推介GPO呢間Levi's outlet買牛仔褲平之外, 係Micronesia Mall既Macy's都有個corner賣牛仔褲, 又係好平只係US$19.99起, 同埋果度比較free, 你自己摷啱邊條牛仔褲就拎入試身室試, 試唔啱拎返出黎放番係原位, 唔駛經過店員, 即係你點試, 試幾多條都得, 無人會係你側邊招呼你令你唔自然唔好意思. 不過問題係果度既牛仔褲size都係超大條, 嗱起手條條都係三十幾腰圍, 我都要好辛苦先可以摷到D廿幾腰既啱我著. 反而GPO裏面間Levi's outlet就會多少少廿幾腰的. (3年後既今日, 我想講好多牛仔褲買佐番黎之後, 一路都係未著過囉... 因為我去完關島無耐就轉佐工, 會計師樓返工唔著得牛仔褲呀!)

但千祈唔好係關島買All Stars, 價錢無咩分別. 另外想講去關島行教堂結婚, 同埋親友去 個氣氛真係好好多, 否則全間教堂空盪盪咁真係怪怪地囉...

因為我地請埋屋企人一齊去, 所以呢個關島之旅差唔多駛佐十萬銀, 肉痛...  

6 則留言:

lovesky 說...

有沒有相! 好想看看那兒風景呢~~!不知是怎樣的呢?
[版主回覆10/04/2010 11:18:00]相可以係我網誌分類既"關島結婚之旅"有得睇呀~~

倭国団長 說...

我arm arm響Guam返來亞
[版主回覆10/04/2010 11:18:00]咁啱~? 好唔好玩呀??

大勇 說...

咁幾時再去關島「再」渡蜜月了?
[版主回覆10/04/2010 11:18:00]當年流沙包話 不如五年後再去一次喎... 聽住先啦~

threekoo 說...

我下個月就去行禮了, 不過家人唔去, 得兩個朋友去....希望到時個氣氛唔好咁冷清啦
[版主回覆10/05/2010 13:03:00]有朋友一齊去都好吖~

ck 鼠 說...

當年我都有打算去關島行教堂架,不過連同家人去係一項龐大既開支,所以沒有實行呀  
[版主回覆10/05/2010 13:03:00]我見好多都係兩個人自己去行禮, 無屋企人陪同既.

倭国団長 說...

我個GUAM遊記出左一部分lah.. 得閑去look下lah. 
[版主回覆10/13/2010 11:42:00]我有keep住睇你個blog架~