2013年8月1日星期四

姆明與熊本熊 (くまモン)

7月1日, 出咗尖沙咀. 我同流沙包先去咗Sheraton Hotel既The Cafe食lunch buffet. 其實本來唔係想黎呢度, 因為之前tea buffet我地已經黎過. 不過我地今朝先即興想話食lunch buffet, 打電話去其他酒店問已經full booking, 唯獨Sheraton仲有位, 所以就黎呢度.










 

食飽飽後去咗THE ONE睇福山雅治真夏之方程式. 睇完戲之後, 無啦啦見到姆明, 仲要無人排隊, 即刻埋去合照~



離開尖沙咀, 我地去咗荃灣, 因為一田新開張, 我想去行吓.

呢隻熊本熊, 我上次去九州既時候佢仲未"出世", 佢肥嘟嘟傻吓傻吓個樣都幾鬼可愛, 又走埋去合照~
 



講開一田, 不得不佩服佢地既CEO莊偉忠, 睇完蘋果日報有關佢既訪問, 我真心好想加入佢地既團隊~ 呢D先係做實事既公司嘛~

喺訪問裏面, 有好多金句, 令我好有同感, 例如:

「明明返工時間係9點,個會就8點45分開,(公司)仲唔係想攞人着數?個會又無內容,只係例牌講下手頭上有乜工作咋喎。」

開早會係日本公司最最最鍾意做既野, 我都做過唔少公司係返9點, 但就要人8點半返到公司, 講吓大家有咩follow緊... 最搞笑係有時成間公司數埋其實唔夠十個人, 平時同事喺身邊講電話/食飯講開, 根本大家已經知大家做緊乜follow緊咩野, 我唔明點解仲要"煞有介事"開埋D無生產能力既會.

 「好簡單,一般公司職員每日花最多時間去做乜呢?檢討啦、俾人鬧啦、互相指責啦、發自己脾氣啦、去開會討論一啲根本無人控制到嘅嘢啦……每日就花40%、50%精力,去搞呢啲不事生產嘅嘢,咁生產力點會高?」

日本公司亦都勁勁勁鍾意開會, 做presentation, 花時間做埋D好靚既chart呀, powerpoint呀, 圖表呀. 我試過做一間日本公司, 每個月有一日係"開會日", 全公司supervisor職級以上既同事果日就係全日喺會議室開議, 同事輪流報告呢個月實績係點, 下個月既forecast又係點. 基本上呢一日係完全做唔到野, 開會前又要花時間做定powerpoint, 無無謂謂, 開會時其實只係呆坐囉...

我亦做過一間日本公司, 個日本人上司有一日專登叫全世界開會, 就係為咗"教導"大家做excel時個table D線應該點樣, 幾時要加線, 幾時要隱藏條線... holy cow! 我日日OT到八, 九點都做唔晒D野, 你仲花時間同我地講個table既款式要點, 痴痴地...

沒有留言: