2013年8月7日星期三

lunch buffet@Cafe Kool, Kowloon Shangri-La -- 個人認為極之一般囉...

2013年7月13日(六), 我地出咗尖東食buffet.

今次我地揀咗九龍香格里拉既Cafe Kool, $318/位, HSBC白金卡有8折. 食完之後我覺得普普通通.

海鮮方面得D蟹腳, 蟹鉗同蜆. 熟食方面好似有好多咁, 有即煮pasta, 即煮湯粉麵同粥. 問題係我黎得食buffet, 我會唔會食得落pasta+湯粉再加多碗粥呢? 熱盤都係麻麻地, 唔吸引囉...

果度仲有個印度corner, 有印度咖喱呀, 薄餅呀, 印度式煮茄子/菠菜etc., 對於唔好印度野既我, 即係完全無晒選擇.

係甜品方面叫做令人滿意少少, 雪糕係Haagen-Dazs, 有大約十款味道, 同埋有炒雪糕. 搞笑在仲有光酥餅, 芝麻餅提供.











食完buffet我地打算去睇吓忌廉哥, 不過得忌廉嫂喺度, 忌廉哥仲訓緊.



我地等咗陣, 忌廉哥終於起身啦, 佢一出巡, 即刻吸引到大批人圍住.



之後我地行咗陣海港城, 到咗四點幾, 流沙包要返元朗做野, 我就自己去做facial.

做完facial我入元朗家政坊買整cake材料, 家政坊都有肥貓, 今次佢訓咗落籃, 忍唔住要影佢相.



夜晚等流沙包11點做完野, 我地去咗B仔食宵夜. 其實我一向都唔係好鍾意食B仔, 不過今晚唔想行太遠, 所以就是是但但黎咗B仔.

黎到無咩野想食, 求其叫咗個芒果黑珍珠, 我決定以後都唔會再叫呢款甜品, D黑珍珠黑色細細粒, 講真有昆蟲仔跌咗落去都唔覺囉, 賣相完全令人無晒食欲...
 




沒有留言: