2013年8月2日星期五

銀鑛灣渡假酒店 -- 唔多企理囉... 7月10日 Day 2

第二朝, 我地真係專登五點幾起身諗住睇日出.



朝早都有好多牛牛喺沙灘, 仲有好多雀仔.
 




八點幾, 我地落去食早餐, 個早餐我覺得都唔錯, 有火腿, 煙肉, 薯餅, 腸仔, 漢堡扒, 炒麵, 麥皮, 生果, 麵包.














食完早餐, 我地喺酒店附近行咗陣, 到12點就check-out勒.

水漲既時候係咁既:


check-out後本來諗住去津津食店食lunch, 然後過隔離既咩野梅窩文化中心參觀 (逢星期三, 六, 日先開), 諗住咁樣安排好fit啦. 點知間津津食店休息一天無開, 而間文化中心要到1點先open. 我地唔想等, 於是就出番碼頭, 搭車去東涌.

去東涌本來係想行吓outlet, 但我本身其實唔多鍾意行香港既街, 個outlet亦無咩啱我, 所以喺outlet兜咗個圈就搭車返屋企lu.

返到屋企, 我開始唔舒服囉... 我好鬼無用架, 好多時去完郊遊, 行過山曬過太陽, 就會病架啦~ 唉... 結果第二日我手軟腳軟又喉龍痛, 連行去睇醫生既力都無, 唯有飲多D水同埋訓多D.

1 則留言:

✿Cute太太✿ 說...

D牛係沙灘好搞笑,不過會唔會令人無晒渡假MOOD呢?
[版主回覆08/10/2013 20:01:34]完全唔會呀, 喺市區反而無機會見到牛牛, 喺離島見到更有渡假感~