2013年8月20日星期二

我終於終於終於都考到車牌啦~ 哈哈哈~~

我唔記得有無喺BLOG講過我學緊車.

我考咗3次先合格.

我係駕駛學院學的, 人地話合格率高, 好多人都一TAKE PASS. 但我係例外, 仲要考足三次先合格.

為咗考呢個車牌, 學費+路票+租車費+補鐘錢, 差唔多用咗兩萬蚊. (駕駛學院十五堂學費+學牌+租車+路票已經萬一蚊; 唔合格一次, 補鐘+路票+租車又三千幾)

第一次考係今年既年初五, 仲諗住新正頭, 無咩車喺街, 應該唔難. 不過我唔知原來考朝早的話, 學神唔可以揸一轉出街練習(禁區時間), 所以喺某一個位, 入咗個左彎之後有架死車係路邊, 我發瘟處理不當, 好近架死車先扭軚出(其實我一直扭緊, 不過扭極都未夠), 結果比考官踩停咗, 即肥啦... (第一次考我行水邊圍村)

第二次係今年五月, 下午兩點考宏業東街, 我行緊一條雙程路, 我喺兩邊有死車既情況下見到有對頭車(仲要係貨櫃/拖頭呢D大車), 於是咪停車, 比對頭車過咗之後先再開車囉. 點知當我停第三次既時候(當然唔係連續停啦, 係三個唔同位置, 但情況都係兩邊泊晒死車+迎面有對頭車), 考官出聲話"同學你做咩停咁多次呀? 你停第三次啦喎!". 我果刻呆咗, 我唔明點解咁既情況唔應該停車. 結果當然係又肥啦!

第三次考, 係尋日. 考之前幾日我已經開始坐立不安, 連飯都食唔落(星期日晚同考果日既朝早都只係食咗幾塊消化餅+豆漿).  我考下午兩點廿五分, 其實我考之前都有揸一轉出街, 但係仍然揸得超核突. 到最後我竟然揸到喊... (無鬼用!) 喊唔係因為比師傅鬧到喊, 而係我忟自己, 點解揸咗咁多次, 師傅又講過九萬幾次, 但有D野我依然做漏. 加上有一個位, 我判斷錯咗, 搞到後面架巴士差D撞埋黎, 果吓我突然覺得自己判斷力咁弱, 根本係唔適合揸車, 諗吓諗吓就喊咗出黎了...

到真正考果陣, 我諗過"反正自己唔係揸車既材料, 今次考唔到的話, 或者就算數了..." 反而又好似豁咗出去咁. 到考官上車, 我專心開車, 當喺路口位考官話轉左既時候, 我個心即刻定咗一半, 因為轉左即表示, 一係考水邊圍村, 一係考元朗村. 避開了最難的宏業東街~

到下一個路口, 考官話直去, 我果刻喺內心大叫咗聲"YEAH!!!", 直去即係考最容易最短路程既元朗村, 我心諗"YEAH!, 終於到我考元朗村了!", 當時個心又定咗一大半. 只要唔犯上嚴重錯誤, 無理由唔合格的.

結果, 總算係無驚無險咁返到學院, 我落車果刻舒咗口氣, 心諗"今次應該掂啦掛?". 但入去等成績果陣, 仲驚過未考之前, 個心勁跳, 雙手勁震, 因為唔知會否遇上地獄考官.  

到最後拎到成績喺手, 我仲懷疑自己睇錯, 唔敢相信自己能夠合格. 終於PASS, 我真係開心到喊呀! 就算知道PASS咗之後, 我對手仲繼續喺度震緊, 可想而知我心情有幾咁激動.

總結, 第一次考有14個剔; 第二次考有16個剔; 第三次考有7個剔 (我明明係自動波, 根本唔駛入咩1波2波, 唔知點解考官會喺"44. 未能選用適當波檔"果格剔咗, 然後佢圈住個剔寫番"DELETED"再喺隔離簽名. 佢又唔係剔錯咗上一格/下一格喎, 因為果個錯剔既上幾格都下幾格佢都無剔到. 人地話考官係唔係都會求其搵D野剔吓你, 我本來都唔信, 但而家我開始信囉, 哈哈)

4 則留言:

倭国団長 說...

恭喜! HK考車既情況係点、我絶対吾会知。
U係driving test 肥3次、我係written test亜。 ahhahaha
我記得我兄考車時温既HK road code 就真係好細本、同我響E邊既差天共地。
[倭国団長回覆08/24/2013 18:02:40]当年聴我兄講HK既筆試絶対吾難、road code 得一本。。我E邊有3本亜!
応該話襯仲係P牌就多d上路、因為人地都知U係P仔、有包容心(対方係有器量的話。。)
過左一年後、轉灯遅dum油、一定比後面Buuuu死、不過U係automatic吾会有遅start現象既。。
[版主回覆08/23/2013 13:58:16]香港既筆試唔難, 好似係20題MC題, 應該容易得多.
我而家就算考到牌, 都未必會揸, 可能過咗一年甩咗個P牌先.

SB 說...

恭喜恭喜~~
所以凡事不用太緊張, 係你的就是你的, Relax~~[img](rock on!)
[版主回覆08/23/2013 14:00:20]多謝~~ 真係好耐未試過咁緊張咁擔心架, 其實流沙包都話唔得咪再考過, 無野好驚, 但就係自己比自己壓力囉, 但其實又唔係咩大不了既事, 都唔知點解自己要咁緊張...

Emily Emer 說...

恭喜呀!可以揸車周圍去玩,Good!
[版主回覆08/23/2013 14:04:42]係呀, 而家諗住買架2手車, 雖然自己未必會揸, 但都可以多D坐吓車, 等流沙包同我講解多D路面經驗嘛~~

中原一點窮 說...

依家你威晒啦,有牌喎,叫流沙飽買車比你丫.......
[中原一點窮回覆08/23/2013 15:36:45]for two 好易睇位,二人世界冇得彈.............
[版主回覆08/23/2013 14:05:17]考到牌有幾威?