2013年8月28日星期三

第2次考QP, 成績公佈

話說6月尾考完兩科QP, 上星期公佈成績, 結果係:

MD (taxation): 1 take pass
MC (auditing): 第2次肥

我以前有做過tax, 所以對MD呢科都有D信心, 同埋人地話MD係咁多科之中最易既一科, 所以我都唔太擔心呢科, 驚只係驚自己time management做得唔好, 做唔晒D題目 (我有題成20分無做到呀~~).

至於MC auditing, 我完全無信心. 一來我無做過audit, 二來我一向唔識吹水... 你一大堆數字叫我計數, 我唔驚. 但你比個case我叫我作野, 係我既弱項.

MC呢科, 有朋友已經借佢補習既NOTES比我溫 (我窮, 到而家為止都無去補習, 好彩有好朋友借我notes), 又有補習社既MOCK卷, 但我真係溫極都無把握. 有時連題目問咩, 到底佢想要咩, 我都唔知...

我身邊一同考MC既2個朋友都肥咗, MC既pass rate好似越黎越低, 今次既pass rate好似係40%. 其實今次唔合格我無唔開心, 因為都預咗, 我只係唔知應該點樣溫呢一科, 如上所述, 我連題目想要咩答案都唔知, 已經死咗一半...

黎緊12月, 我應該只會報番MC呢科, 一次過take兩科我真係應付唔到...

2 則留言:

alex 說...

唔緊要啦,下次實得。其實科taxation應該最難,你都過到,其他modules冇理由難到你啦。
[版主回覆09/02/2013 13:24:19]我唔識吹水呀, 嗚...
YAHOO BLOG要摺啦, 你會搬去邊呀?

中原一點窮 說...

你要經常性考試,唔係考呢樣就果樣,緊張嗎?
[版主回覆09/02/2013 13:24:56]一DD啦, 考車牌就真係勁緊張. 考QP就無咩野要緊張.