2013年7月31日星期三

銀鑛灣渡假酒店 -- 唔多企理囉... 7月9日 Day 1

銀鑛灣酒店做團購, 我地揀咗平日去, 2日1夜包晚餐及自助早餐, 2位收$899, 另外check-in時要再比$158服務費.

http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/history/82074

我地7月9日~10日去住咗兩日. 7月9日我地先入咗梅窩食lunch, 去咗La Pizzeria食飯, 叫咗個pizza同埋mini ribs.

pizza個底好硬, 好難用刀叉切細份黎食, 所以索性用手. 個ribs我覺得麻麻地囉, 唔多入味. 杯mango shake好濃, 如果可以再凍D就好.



2點鬆D我地去到酒店check-in, 佢問我地要唔要海景房, 加多$150, 話可以睇到日出喎... 最後我地都加咗錢, 佢安排我地住喺舊翼. (新翼果邊好似主要比咗班俄羅斯學生住)




酒店房望出去 (未到黃昏, 只係酒店房用茶色玻璃):





入到房, 搵黎搵去都見唔到個電視遙控器, 諗住打電話落front desk, 佢個"reception button"又打極唔通, 最後要上網搵番個酒店電話打.

我地喺酒店攤咗陣, 就出去行吓. 果陣四點左右, 水退, 好多人喺沙灘摸蜆.




跟住我地就去咗行山, 三十幾度行真係好攞命, 我已經擔晒傘, 但真係勁熱, 要買雪條, 跟住又要買汽水飲.

 



銀礦灣瀑布, 我自己論論盡盡, 擦損左個膝頭哥囉, 即刻爆晒缸.



銀礦洞, 個洞就無咩特別, 但上到黎個view唔錯.

 



我地趕住天黑前返到酒店, 原來傍晚時份有好多牛牛會聚集喺沙灘架, 佢地會好悠閒咁喺酒店出面行, 好得意架~



行完山就返酒店食dinner, 個dinner有餐湯, 沙律, 主菜同飲品, 唔好講味道啦, 但求填飽肚算啦~





食完飯返房沖涼, 無浴缸, 等我仲專登帶咗包浴鹽諗住浸吓添.

同埋沖涼時先發現上手住客既沖涼野仲喺個架上面囉, 竟然無清理到!!! 嘩, 好嗱渣囉!!!!



洗面台上面又發現有上手剩低既頭髮, 我真係對呢間酒店打晒折扣囉...

同埋張雙人床好細吓, 仲細過我屋企張床, 同埋D被鋪好鞋, 個枕頭又超淋, 墊兩個枕頭都仲係唔夠, 訓得幾辛苦...

3 則留言:

alex 說...

本來仲想問你嗰度多唔多大陸人,如果冇乜,都可以試下。不過睇完你最尾嘅comments,可以唔駛諗嘞,thank you!
[版主回覆07/31/2013 21:32:13]完全唔覺有大陸人, 梅窩又無名店, 又唔覺多藥房, 應該吸引唔到大陸人入去掛?
至於唔企理呢個問題, 可能只係我地唔好彩啦.

33Pig 說...

真係唔掂 咁污糟!
[版主回覆08/06/2013 11:10:05]係, 同埋唔記得講, 間房某D幾地方係幾多塵吓囉... 例如房既電話, 電視機面...

Miss K 說...

個小瀑布ok 喎
[版主回覆08/06/2013 11:11:03]係呀, 所以得閒去離島行吓係幾RELAX架~