2013年7月11日星期四

2013年上半年回顧 (2)

2013年上半年無工作, 亦無搵工住. 但都唔想自己咁hea, 呢半年期間, 我為6月考既2科QP做準備; 有整吓餅煮吓飯仔; 亦都走咗去考CRE, 即公務員綜合考試.

其實我唔知自己可以搵D咩野工, 我只係知自己唔想再做CPA firm, 因為我唔鍾意應酬, 唔鍾意見客, 唔鍾意formal dressing咁返工. 我想搵commercial黎做, 因為當我考晒牌之後, 我係想入番日本公司做會計, 所以而家我想做commercial, 唔想再做firm.

另外我亦都去咗考CRE, 至少攞到做公務員既資格, 因為我其實對taxation好有興趣, 如果可以既話, 我好希望入到稅局做架~ 雖然我唔一定要做公務員, 但都諗住考咗個CRE先, 叫做多張入場券可以多個選擇掛??

講番CRE, 由於係6月頭考試, 所以其實都無咩時間準備 (因為6月尾就係QP考試), 我只係睇過一本坊間既基本法天書. 至於英文, 真係無溫過又無睇過天書.

結果出黎既成績係喜出望外, 因為個Aptitude test其實我係唔夠時間做, 有一半我係亂填答案, 我都好驚會fail, 結果pass到, 勁開心.

另外英文我都擔心, 唔係擔心會fail, 係擔心攞唔到最高級別既Level 2, 因為我A-Level既英文攞D, 已經等同於CRE既Level 1, 如果喺CRE攞番Level 1, 咪即係嘥鬼氣? 我考CRE既目的係要攞Level 2, 因為有唔少公務員職位都要求Level 2, 得Level 1係無用. 我做咗多年日本公司, 都擔心英文會生疏, 不過自問除咗聽同講之外, 對英文grammar依然有信心, 考完之後都相信自己應該掂, 否則要等半年再考過.

因為我A-Level既中文攞B, 等同於CRE既Level 2, 所以唔需要考CRE既中文:

 

1 則留言: