2013年7月3日星期三

workshop都可以認識到新朋友

我舊年12月先第一次考QP, exam之前要上兩堂朝九晚五既workshop, workshop既形式係每班有四組人, 每組人有六位成員, 大家就case study做group discussion, 跟住做吓presentation或者答吓問題咁.

我果組既六位成員, 第一次workshop已經交換晒電話開咗個whatsapp group, 但其實組員之間來自五湖四海, 各有不同, 有D明知做唔到朋友 (例如有個組員上堂遲大到, 花晒濃粧勁誇假眼睫毛咁黎上堂, 文具唔帶筆記簿唔帶, 問人借筆借紙, 我覺得幾經典囉...), 所以喺完咗exam之後我都無再keep佢地電話, 亦都退出咗個group. 唯獨是仲keep到其中一個組員仲有聯絡.

喺考完試之後, 佢會約我食吓飯, 出到黎天南地北乜都講一餐; 間唔中會keep住whatsapp交換吓大家考試考成點咁.

其實大家萍水相逢, 只係上workshop見過兩次, 咁都可以keep到contact, 做到朋友, 我覺得幾難得. 因為之後第二科既workshop, 大家組員真係上完兩堂就各自散, 電話都無交換到.

上次食飯我地去咗牛角食燒肉, 之後去咗許留山食甜品~




1 則留言:

中原一點窮 說...

正所謂人夾人緣囉.........