2013年7月19日星期五

流沙包生日 -- 山頂蠟像館+灣仔食素

6月15日, 係流沙包既生日.

本來都有諗過去海洋公園, 但天氣實在太差了, 所以揀咗同樣係生日可以免費入場既山頂蠟像館.

行完成個蠟像館, 我既評價係, 好彩其中一個人係免費入場, 否則我覺得真係呻笨.

入場費$180, 成個館唔駛一粒鐘就行得晒.

最近入口既果堆"中港台"明星, 我自己係香港人都吸引唔到我停留腳步囉... 我覺得"選角"方面真係有D問題, 有D"明星", 我係外國人既話真係識你mouse.




行完蠟像館, 我地就出咗山頂行吓, 果日既天氣真係好差, 望落維港, 一D景色都睇唔到.
 




我影完之後先見到寫住"請勿觸摸"...:


離開山頂, 我地就去咗灣仔食素. 每年流沙包既生日我地都食素, 因為6月15日係世界素食日之餘, 流沙包都間唔中會食吓素, 只係我呢D食肉獸唔制. 但流沙包生日, 佢話晒事, 所以我果日都會食素同佢慶祝.

今年我揀咗麗姐廚房.

呢個流沙餃, 裏面係番茄同薯仔, 都幾特別:


呢個"三杯雞", 完全唔係三杯雞個醬汁味道, 中伏:


呢個係炸南瓜芝士球, 我覺得唔係太夠熱, 唔知係咪一早整定, 因為我地落單無幾耐就上碟, 勁快:


呢個斑蘭包, 老公勁讚好食:



 
埋單約三百幾蚊. 本來流沙包生日應該係我埋單找數, 但原來果度無得碌卡 只收現金, 我又帶唔夠錢, 所以最後都要生日既流沙包自己埋單, SORRY~~ :P

1 則留言:

Nancy 說...

嘻嘻.....生日自己請自己,我今年生日都有去海洋公園,生日當日海洋公園免費,山頂蠟像館好似係生日前後一日都可免費,
蠟像館入場費180咁貴gar,我寧願去海洋公園law
[版主回覆07/19/2013 14:56:14]哈哈, 我下次會帶多D現金出街架啦~~
係呀蠟像館係生日前後一天都可以免費架, 不過蠟像館行一陣就行得完; 海洋公園玩足一日都唔夠, 有得揀梗係去海洋公園啦~~