2010年6月25日星期五

九州之旅Day 5(part 4) -- 仲係別府(大分縣)

2010年4月4日(日)

行完8地獄, 我地搭16A巴士由血池地獄返別府.



食晚飯之前, 我地去佐JR別府大學站, 睇一睇呢個別府海浜砂湯:


呢個砂湯即係你成個人訓落D熱砂度, 比D砂"甕"住黎焗汗既砂溫泉. 本來我未黎之前都諗住一試, 不過黎到見到原來個砂場好開揚, 會比人睇到晒; 二來個場好似有D簡陋, 所以就無試到lu.

雖然一場黎到但最後無試到砂溫泉, 不過呢度有個好靚既海邊, 都值得一黎架.

 
 
 
 


跟住我地就搭車返別府食飯啦.



今晚求其入佐間餐廳求其點佐D野食, 大家係咪以為黎到別府出名係食拉麵? 咁就錯啦, 我手上本guide book話黎到別府係要食
関サバ(鯖)同埋関アジ(鰺)架, 完全無提過呢度拉麵係出名.



我地叫佐個関さば刺身:


我本來想食飯, 但睇勻成個menu都唔見有米飯食, 於是唯有叫個おにぎり啦:


呢餐飯食完之後我完全唔覺得飽囉(我地叫既野當然唔止上面兩樣野咁少啦).

 

食唔飽本小姐會黑面架, 本來諗住睇吓街上面有咩野小食賣啦, 我見到有燒墨魚丸, 有烤餅之類, 本來排隊想買, 點知檔檔都話收檔啦唔賣啦, 但係明明見到佢仲有大半板墨魚丸係度架喎, 前面又有人排緊隊(得一pair人排緊隊, 無可能買晒半板墨魚丸呀?), 點解淨係同我地講話唔賣呀!!?? 果陣只係七點鐘咋喎.


 

到最後係車站求其買佐個donut返酒店食, 搞到我對別府呢個地方既印象麻麻, 地方又鄉下, 又無好野食, 哼!!



返到酒店, 房間好殘好簡陋呀! 雖然知呢間係cheap酒店, 但質素真係比想像中差好多. 同埋呢度既隔音好差呀, 我地係房可以好清楚聽到人地係走廊講咩囉...

 
 

4 則留言:

倭国団長 說...

斎看格局、U係入左去海鮮居酒屋多D wor.. 当然吾会有定食lah.. 別府係得温泉有名ja wor..ラーメン就未聴過lah.. wah! 間hotel 係business hotel來架?  張床好窄wor, 斎看相就知道連両個pillows 都係挟硬”質”上去,就當係double bed!!  看埋個unit bathroom 内得一個plastic cup 就断定係business hotel lah..! U又比人騙財?   
[版主回覆07/03/2010 10:38:00]可能受香港既食肆影響, 別府拉面/地獄拉面真係"深入民心"呀, 有D friends問我地去別府有無食拉面, 哈哈.
間酒店我係上jalan book架, 我貪平, 又唔記得睇吓人地d comments先book囉...

大勇 說...

哈哈…平野係要張就下架喇!
[版主回覆07/03/2010 10:40:00]係呀, 但無諗過咁"賓館"feel麻, 哈哈.

Tom Tsang 說...

唔通别府 D 人好似相個公仔一樣咁大鼻,唔賣嘢比妳地食
搞到妳對别府印象差哂
[版主回覆07/03/2010 10:40:00]我食唔飽心情就會大受影響架啦, 哈哈.

有緣館 說...

唔怕! 有下一次, 下次一定會好, 個酒店真是很細! 其實妳當場見到有冇火火地呢 ?朋友!
[版主回覆07/03/2010 10:40:00]又無火火地, 因為預佐呢間係cheap酒店, 無法啦~