2010年6月8日星期二

完全無晒返工既動力...

尋日, 忍唔住問阿頭:"我知你好忙... 但係... 你睇完我個e-mail之後, 有無野打算同我講?"

阿頭(我覺得佢表情有點無奈咁):"我睇佐... 但我呢排好忙... 遲D先再同你講"

我:"唔... 咁我有無咩野幫到你手?"

阿頭:"... 都無架啦..."

之後阿頭連早前交佐比我既job D資料都叫我比番佢先.


咁即係點呢? 佢呢排完全無再放野落黎比我做啦~~ 以前每朝早佢都會叫我入細房, 然後講解D新jobs比我聽, 叫我follow; 但而家有好多佢應該會叫我做既野, 佢都搵佐其他同事做, 咁即係咩意思???


我唔知要遲到幾時佢先會同我傾, 但係... 我覺得佢既答案唔會係我想要既答案囉, 我知有D野佢都話唔到事, 要過埋老細(香港office果個, 唔係日本office果個大老細)果關...


既然係咁, 不如爽快地同我講"公司比唔到你想要既野你", 咁我咪爽快地遞辭職信囉.


我而家每一日都好唔想返工呀, 你當我EQ奇低又好當我細路仔鬧情緒又好, 當我唔識諗又好, 我真係覺得好辛苦呀!! 我係公司呢3年黎所積埋既怨氣同唔開心好似係呢幾日一次過火山爆發咁爆晒出黎, 我真係完全無佐返工既動力, 我真係好唔開心呀!!

沒有留言: