2010年6月9日星期三

九州之旅Day 4(part 1) -- 仍然係黑川溫泉(熊本縣)

2010年4月3日(六)

今日起身之後就行去餐廳食早餐:


D溫泉水可以就咁飲用架, 但要小心睇熱:

 

途中發現佐呢樣有趣既野:


今朝既早餐仲有溫泉蛋食:


早餐都算幾豐富, 不過我真係對日式早餐好厭倦啦...:
 


仲有呢個餐廳自製豆腐, 上枱時係液體狀, 慢慢用火煮到佢凝固:


食完早餐返房浸吓個露天溫泉先~

 
 
 
 


小花無得浸, 唯有影張相啦:


D人嘆得佢吖!:


開心既時間過得特別快, 要check-out走人啦, 埋單找數要幾錢?? 係57,000円呀, 但我覺得物有所值呢, 我喺日本雖然唔算住過好多旅館/酒店, 但目前為止呢一間係我覺得最滿意既一間.


 

離開黑川溫泉之前, 我地再揸車去風之舍泊低架車先, 因為尋日經過溫泉街見到好多野想買黎食, 但係費事食到飽晒食唔到dinner, 所以我決定今朝先買黎食, 哈哈~~


 
 
 
 

 

我地下一個目的地係阿蘇睇活火山呀~~

沒有留言: