2010年6月23日星期三

九州之旅Day 5(part 3) -- 別府地獄 下(大分縣)

2010年4月4日(日)

 

離開山地獄之後, 我地去到かまど地獄, 呢度有好多個細池.

 
 
 
 


然後再去鬼山地獄, 呢度有鱷魚睇架.

 
 


間中仲有人表演餵鱷魚添喎:


跟住我地再去到白池地獄.



白池地獄呢度仲有熱帶魚睇架, 但對我黎講唔多吸引囉. 我覺得白池地獄係咁多個之中最唔吸引既一個.

 
 


離開白池地獄, 行行吓見到有個地方, 係用地熱黎煮食架:


跟住我地要搭16號巴士由鉄輪站去血池地獄站, 因為8地獄既其中兩個 位置比較遠, 所以要搭巴士先去到.

落車後我地先去佐龍卷地獄, 因為呢個地獄每隔半小時先會噴水一次, 所以想早D去預時間等佢噴水.

 

 

我地好好彩, 等佐幾分鐘佢就開始噴水啦, 但水柱唔係噴得太高, 因為有個頂阻住佐.

 


最後去埋血池地獄.

 
 



我地用佐3個半鐘先行均晒8地獄(不過我地行得比較慢).

 

沒有留言: