2010年6月5日星期六

最近做野做得好唔開心

最近係公司好唔開心, 唔開心既原因唔係因為忙, 而係有時自己忙到連去斟水/toilet既時間都沒有既同時, 卻眼見有同事每日都行行企企無所事事(下一篇blog再講).


講真, EQ唔高亦都無咁豁達, 我忙到隻狗, 其他人就他他條條, 而我又知道自己既人工唔係高佢地好多, 我真係覺得條氣好唔順. 如果我人工高D, 我真係唔介意我繼續有我既忙; 佢地有佢地繼續渾渾噩噩.


我人工唔係好高架咋, 我一直以黎都覺得自己係underpaid, 但一路以黎我都當公司比機會我學野, 所以人工低D我都唔介意. 但我係公司已經三年啦, 做既野越黎越多, 要負既責任越黎越重, 但人工卻沒有相應既調整, 我真係覺得好唔開心.


其實我既title變過一次, 話說舊年公司要搬, 卡片要改, 果陣我既卡片title無啦啦由Japanese Coordinator變佐做Senior Consultant, D同事以為我升佐職, 但我人工完全無加過, 根本就唔算升職, 果陣我真係好唔開心架(我當然有問過我阿頭, 但個答案…), 但果陣仲係keep住個心態喺公司學野, 而且公司話經濟唔好麻, 所以我都無追問落去.


自從我係日本返黎之後, 工作越黎越多, 我阿頭叫我遲D睇埋某某部門, 連某某部門既負責人都係我control之下. 但某某部門負責人個title係比我高級架?? 雖然呢D細公司, title唔代表D, 但係如果我睇埋某某部門, 我既責任亦越黎越大, 但係我既人工始終都無加過(當然全公司既每年加薪都會有, 但個幅度我每年都係唔滿意架囉).


講真呀, 如果我而家要出去搵工, ask for既人工會比我而家高3, 4千蚊, 我亦相信自己應該會搵到. 如果繼續留係而家呢間公司, 每年只係加得果幾百蚊, 福利又唔夠一般日系公司好, 老實講, 而家呢度可以講係一D福利都無, OT, 無交通津貼, 返大陸無allowances, 無公司旅行, body check(唔好鬧我發夢, 我講既係日系公司, 唔係果D刻薄到死既local公司, 我有做過D公司有齊以上所有野, 而且仲有16個月糧).


但我又諗緊, 我係咪要為佐果幾千蚊既加幅而離開而家既公司, 離開一個好好既上司哩? 但如果繼續留低, 我又做得好唔開心, 每朝起身返工果陣都問自己可唔可以唔返工, 有時甚至乎一路換衫一路唔開心到喊.


我知自己咁樣好低能, 但我真係頂唔順啦, 以上既野我兩日前好坦白咁寫佐個e-mail同我阿頭講(我份人好變態架, きれた既時候我就會遞辭職信, 今次叫做無咁衝動”, 但我寫得個咁既e-mail比阿頭, 我已經做佐唔撈既心理準備架啦), 但我阿頭呢兩日可能太忙掛, 完全無比咩野反應我.


其實辭職信我已經打定佐, 如果公司比唔到我想要既水平(其實我覺得公司唔會比得到我), 我真係想唔做野抖吓先, 我真係覺得好辛苦呀!!

13 則留言:

仲間 說...

通常打工仔既心態都係咁,覺得自己既能力 = 自己既人工,可惜老細就覺得打工仔既人工 = 能力 + 1,所以打工仔做極都係未夠好,要再努力D。
 
無水咪玩弄權力囉,玩D細既,平衡一下自己,唔係好易有心理病。
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]點止能力+1, +10都可能嫌未夠.
玩D細既? 等我諗諗佢先, 哈哈~~

ck 鼠 說...

其實呢一刻走唔走取決於妳點取捨,同埋妳仲可唔以繼續 o係呢間公司做落去,如果真係頂唔順就只會自己辛苦 !
 睇番妳寫既情況,呢度條件唔好,最難受係見到其他人差唔多人工 ( 或者高過妳 … 我做呢度就係 ! ) 都係行行企企又一日,果種心情先難頂,但呢度有個好好既 boss,出到去唔知有冇,同埋出到去要重新黎過,做細既兼重新適應環境,好唔好就要搏一搏先知喇 !
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]我都未知點做好呀, 好煩惱...

______ru 說...

返到都係為生活jeh... 如果benefit同人工唔好又返得唔開心既... 不如真係試下出去搏一搏換下環境啦... 雖然我上一份工時呢段說話都同自己講左成年(汗) 好多公司...都係做唔到野既人先做得長架啦...
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]如果真係唔做, 我估我會抖一排先呀, 畢業咁耐我都未放過油牆假期.

______ru 說...

返工* (sorry 錯字...ll)

怡威 說...

唔好唔開心啦!~
如果太辛苦的話... 不如轉工啦!~
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]我如果唔做, 應該會休息一排先呀, 做一做少奶奶先, 哈哈.

Tom Tsang 說...

而家 D 公司間間都揾笨架,將職級提高但人工就一樣,咁樣就當做升職,OT 無都唔算,最慶就係重要做多幾個人既嘢
打公雖然係生活一剖份,但每日番工做到死死吓重要唔開心,人工高都無用
我諗妳 阿頭知既,但佢唔知點答妳好摭,而家外面環境好咗,有選擇當然揾份好少少,至少唔洗做到咁灰先
唔好為咗份工唔開心同 喊呀,我地都想見倒 墨魚燒賣 開開心心寫 吓Blog 架, 加油呀
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]多謝你呀, 見到你既留言真係好感動. 呢幾日心情都好番D囉, 下星期就會知道答案.

有緣館 說...

轉工作啦 ! 以妳的實力可以人工再高一點。
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]哈哈, 呢度咁低人工, 就算我返番去做番SALES CO, 我估我既人工都會比而家高.

threekoo 說...

我都覺得你應該轉工
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]我而家等緊日本老細既答覆呀.

月兒 說...

好耐無嚟探你, 看到你呢篇, 好明白你的心情, 我都係過來人, 有時有些氣都真係唔知點解落唔到去, 最重要是別令自己太過鬱下去, 不然, 病都會鬱出來, 你有什麼決定, 你身邊的人一定會支持你的
[版主回覆06/12/2010 11:42:00]係呀, 之前真係好抑鬱, 有時覺得咁辛苦返工都唔知為咩...

Wai Yee 說...

當日joey媽離開做左n年的公司...都係因為做得辛苦同唔開心...所以就算揾少d...我都情願轉工...所以你可以諗諗呀....同埋你有咁好既經驗...根本唔需要擔心呀...joey媽十卜你呀
點解自己話辭工都唔得...要日本老闆批准既咩
[版主回覆07/07/2010 18:00:00]係呀, 見你而家有個好上司又有一班好同事, 我都鄧你開心呀.

Wai Yee 說...

其實間間公司都有佢地既問題...就算而家我做得開心...但唔代表公司無問題嫁....亦唔代表每位同事都無佢地既問題...事實上...好睇我地自己點睇既啫...我而家就學識會平常心面對...人地叫我做野...我唔會推...亦唔會覺得人地係度"洗"我做野...我覺得做多d...我又唔會死既...又唔會覺得蝕底左...當學多d野囉...d同事又會覺得我幫得手...又唔計較...結果...係"雙嬴"嫁...所以...大家要學下訓練自己既 "EQ" 就係真既...希望你會學懂用呢種心態去生存啦...哈哈...相信...命都會長多幾年...哇哈哈
[版主回覆07/14/2010 19:44:00]係呀, 我都知自己好有問題, 個心態真係應該轉變吓, 我做人都係太執著, 對人對自己要求又高, 好多時都會搞到自己唔開心.

Hoi Ying 說...

我初初第一份工都係做日本公司, 我每次份appraisal都好高分, 但就唔明點解同一個職份, 我就做到狗咁, 所有客戶同區域的toy fair o既sample都係我負責, 美國加拿大日本韓國同歐洲單都係我跟, 但我係美國組架喎! 歐洲組同一職份o既女同事就一日無所事事, 郁o的就話耳水不平衡要休息, 佢o既工作就俾晒我做, 但其實佢前一晚去o左蒲唔夠瞓咋喎; 一係, 就係要做"功課", 就話好多單出做唔切, 掟過來叫我幫手... 我阿姐又鬼咁聽佢話, 無他, 佢識擦鞋, 日日買早餐送俾兩位阿姐食呀嘛~ 所以明知佢偷懶都由佢...
相反, 我阿姐同我講, 知我做得o野, 仲做得好好, 連個GM都好滿意我, 但佢自己係唔會升我職, 只會俾Senior o既嘢我做, 反而升o左o個個懶到死o既同事!
最後我頂唔順晚晚加班到返唔到學, 唔do!
[版主回覆07/31/2010 20:41:00]呢個世界就係咁唔公平, 真係做到野默默耕耘果D就得個做字, 識擦鞋果D就唔駛點做都可以上位.
但站在上司既立場, 你咁做得野, 升佐你的話容乜易遲D取代埋佢個位呀. 梗係升個無咁做到野, 對自己無咁大威脅呀麻.

Hoi Ying 說...

係呀, 個阿姐中五畢業入去做receptionist, 跟住佢讀秘書做o左秘書, 前前後後13年先做assistant merchandising manageress, 到我走時15年幾升正, 但佢晚晚OT係睇 天國的楷梯, 同追佢o既183club明道...佢同我講佢o既歷史, 話: "你慢慢等好似我咁做十幾年就會有得升!" 同埋成日話我: "我係屋村窮家女, 唔似得你可以去英國讀大學o架!" 超唔抵得我咁款囉!
但係, 成個部門有美國, 加拿大, 澳洲同英國 (未計我)大學畢業o既, 點解淨針對我? 可能得我一個係assistant under佢, 其餘直接under GM? 佢仲叫我五一放假幫佢買183club寫真攞去簽名會攞簽名同問問題喎! 睬佢都傻!
[版主回覆08/05/2010 20:51:00]嘩, 佢咁既"QULI"都上到呢個位, 真係... 你話識擦鞋係幾緊要吖...
佢都傻傻地, 我地有料既出去外面公司轉兩轉都有得升啦, 駛學似佢係公司踎足15年先上到果個位??