2010年6月20日星期日

《新參者》(追加: 劇透, 不喜勿進)

流沙包呢個weekend又唔係屋企瞓啦, 我呢兩日係屋企狂煲番咁多集《新參者》.

我一向唔睇韓劇(咁耐以黎叫做睇過吓大長今), 完全唔睇台劇, 而家連香港劇集都唔會睇, 只會睇日劇. 只要對比一下日劇同港劇既質素, 你就會明白點解我唔會再睇港劇, 日劇真係高你N倍.

《新參者》真係好好睇, 故事充滿人情味, 同埋故事發生既地點係人形町, 離我日本既宿舍只係十分鐘車程, 係我每日返工都會經過既車站, 真係好有"親切感".

呢套日劇好快就大結局啦, 好想快D知道兇手係邊個呀~~

********************************************************


追加:

頭先終於睇佐最終回, 但我唔係太鍾意個結局...

我唔明, 兇手處理佐條繩, 點解唔處理埋個陀螺, 會比個孫發現到?

好勒, 佢要送個陀螺比個孫, 點解淨係換條繩? 成set連埋個陀螺送, 將原有果個陀螺換走埋 燒鬼佐佢唔好?

感覺上故事有點虎頭蛇尾...  

3 則留言:

ck 鼠 說...

係咪因為世界杯 ? 我都係呀 ! 早在半個月前已向我「請假」喇 ~
[版主回覆06/22/2010 18:39:00]NO AR, 臨近暑假, 隻流沙包成日要帶學校CAMP果D呀.

梁姨姨 說...

我都有追開新參者…佢呢個結構幾特別
不過呢排唔得閒追,差左幾集
我唔怕人講刻情架,所以照入黎。
你工作個到點呀?
[版主回覆06/22/2010 18:39:00]係呀, 我鍾意佢查案過程所帶出既故事, 但就唔鍾意個結局.
工作方面... 都唔知點講好, 可能過多兩日出篇BLOG同大家研究吓~~

Winnie Choi 說...

i only watched 大長今too.      日劇 好睇!!!!
[版主回覆07/03/2010 10:14:00]係呀, 日劇題材廣泛D, 製作又認真D, 起碼唔會套套都係情情塔塔悶死人...