2006年9月13日星期三

詠藜園楊家菜(蔡瀾美食坊) -- 水準麻麻, 有D好食有D難食

地址: 紅磡黃埔花園黃埔新天地第八期102及105號舖
電話: 2320-6430

星期五果日比班白痴搞到好唔開心, 流沙包知道之後即刻同我落紅磡食飯, 我地搭269B去到紅磡碼頭落, 我無啦啦話不如去漁人碼頭, 於是我地行佐幾個字先行到過去, 過到去發覺只係個好冷清無咩野食既商場, 於是好傻瓜咁搭的士去返蔡瀾美食坊食飯, 最後去佐詠藜園(其實詠藜園楊家菜, 同隔離門面光鮮D既詠藜園有咩分別呢?), 我地叫佐個改良版擔擔面, 九肚pizza, 芝麻骨, 小湯包同雞絲春卷.

擔擔面--話晒招牌菜, 唔會唔好食掛?
九肚pizza--幾特別, 我覺得好似係煎蠔餅咁, 但佢用既係九肚魚唔係蠔仔, 熱辣辣好好味, 賣相又靚
芝麻骨--好淡, 唔好食
雞絲春卷--不知所謂, 料又少, 味道又唔得, 從來未食過咁差既春卷
小湯包--唔錯, 幾好食

我覺得佢地應該改善下個餐牌囉, 又霉又殘, 我揭黎揭去都搵唔到飯/面類既?? 唔通呢度無飯食? 但擔擔面呢? 點解menu度無既? 然後我裝下隔離枱, 佢地又係揭緊menu, 我先知原來我手上既menu係缺頁既, 即刻問個waitress點解無佐飯面果版, 佢都唔醒水, 仲好大聲咁話有, 然後又拎住個menu想揭比我睇. 阿姐呀, 我問得你緊係我揭均都無先問你啫, 係醒目既你即刻換過本新既比我啦... 同埋menu裏面最好有多D相睇下囉, 有時睇完個餸菜名, 都唔知究竟係咩黎既, 又無解釋, 又無英文翻譯可以參考下.

是次每人消費約$90元

食完飯我地行佐陣吉之島, 仲去佐食Haagen-Dazs. 本來心情好番D, 但食食下雪糕收到WH既電話, 心知不妙, 心諗D貨又遲佐仲未到? 點知原來仲衰, 大陸班白痴又送錯貨, TSP既貨送佐箱SAGAMI落黎, 搞到成批貨又出唔到啦, 個個月都出錯貨, 正PK黎架~~!! 流沙包見我又唔開心盡力開解我, 我又B LI BA LA咁呻一輪, 好彩就算做野幾唔如意幾唔開心幾惡頂都有流沙包係身邊平衡下~~~ 

沒有留言: