2006年9月21日星期四

戒指返佐貨啦~~

前幾日Van Cleef & Arpels打黎話剛剛有水shipment返佐黎, 剛剛好有我地訂既戒指款式同size, 於是上個星期五放佐工就落去拎. 但我地完全無諗過刻名刻乜野字好, 本來諗住刻"POTIN & CHLOE 27 DEC 06", 但由於我隻戒指無乜位, 所以只可以刻大約十個字左右, 最後我地決定刻"GUAM 27 DEC 06". 刻名每隻戒指要$300.

之後我話落葵芳, 因為我想睇下D結婚鞋, 之前係新婚生活易聽人講葵涌廣場有間叫甜蜜蜜同金露露既鋪頭有呢D野賣. 去到發覺間甜蜜蜜已經執佐, 仲變佐間賣4仔既舖頭, oh my god!! 之後再試下搵果間金露露, 但因為無鋪頭地址, 所以最後都搵唔到. 唯有搵日去金都睇睇...

結果今日無買衫無買鞋, 但就去佐扭蛋, 買和菓子玩具, 同買佐個Keroppi可愛面具~~ (幾廿歳人都唔化...)

沒有留言: