2006年9月10日星期日

垃圾筒


年份: 1995
產地: 韓國
價錢: $18
購買地點: 百佳
新舊程度: 全新
尺寸(高x長): 11x7.75"

5 則留言:

Ka Man 說...

HI, 我都是keroppi fans, 請問你o係邊間百佳買o架? thx!

墨魚燒賣 說...

HIHI~ 我係天水圍嘉湖銀座百佳買架, 但都買佐好耐下lu, 而家都唔見有得賣了.

墨魚燒賣 說...

mcdullbaby: 印象中我最近都好似仲有見過呢對結婚公仔, 但我就唔記得係邊度, 好似係屯門...?? 我本身無買呢對結婚公仔呀, 或者我下次見到邊度有得賣果陣mail比你呀~~ 我都有考慮緊好無買keroppi呢對結婚公仔做車頭公仔~~  

lam 說...

keroppi 結婚公仔, 係係葵芳新都會2/F見過! (係百佳廣場果層)妳地可以去睇下.

墨魚燒賣 說...

青蛙: 多謝你既情報呀, 搵日去睇睇先~~