2006年9月25日星期一

BOOK佐影婚紗相啦~~

之前因為結婚既問題向流沙包發過下勞騷之後, 忽然間我地都積極佐. 首先我去佐酒樓拎佢送既羅浮宮$3380 coupon, 包括有:

豪華婚紗連頭紗一套
名貴晚裝一套
專業新娘化妝
專業髮型設計連頭飾兩款
多款名貴飾物配襯
新郎攝影黑色禮服全套連BOW-TIE腰封

16X20"油畫布1幅
8X10"相片1張
5X7"相片1張
4X5"相片8張
(不包括底片)
拍攝結婚照40款以上, 選8款

星期五放工後同流沙包去佐九龍塘羅浮宮book影相時間, 我地用張coupon加錢upgrade, 佢最平果個Plan A原價都要$6388, 即係如果我地要upgrade要加$3008. 但係我上網睇過佢個Plan A而家都做緊特價只係四千幾蚊, 但我地用coupon upgrade所以要跟番佢所謂既原價$6388. 表面上好似都慳佐千零蚊, 但係如果唔用coupon join佢四千幾個Plan A, 應該會有野送; 但我地就咩都無得送, 所以到頭來應該只係打個和, 我都已經扮到好唔在乎話唔要upgrade淨係影coupon算數, 但係都博唔到佢送野比我, 淨係話可以係另外曬相果度平D, 激死人, 上網睇人地都會有D offer架麻!! 可能係我功力唔夠深厚啦...

因為我唔想星期六, 日影鬼咁多人, 所以要就番流沙包佢既學校假期先可以黎影, 我地揀佐12月1日影相, 11月19日揀衫.

其實我地入到去羅浮宮, 我地係側邊同個sales傾緊, 隔離就已經係影相既佈景, 我地睇住D新人係度擺post影相, 再諗下自己第時都要擺埋晒D咁既post影相, 我突然間覺得好難頂呀~ 我又唔係生得靚, 所以一向都唔太鍾意影相, 仲要擺晒post影相的話, 我諗起都覺得起雞皮... 我甚至有個衝動想即走唔book影相啦~~~

我地upgrade去既Plan A包括:

豪華新娘婚紗兩套
專業新娘化妝
專業髮型設計連頭飾兩款
多款名貴飾物配襯
新郎禮服一套(黑色)連BOW-TIE腰封
(基本上同我地酒樓送既COUPON內容一樣)

20X24"油畫1幅連相架(C+)
10X12"相片1張
5X7"相片2張
4X5"相片6張
8X12"相片20張 連
銀裝系列套裝相簿連相簿盒一套

拍攝彩色結婚照60款以上選20款(奉送選晒底片20款)

而家要努力keep fit同埋努力做facial保養~~

3 則留言:

流浪貓貓 說...

hi~~ 我係黎串門子架.... 我有個網友係羅浮宮office度做架 . 佢好多時同我講過呢d收費, 不過我無心記呀..未有結婚打算嘛......聽佢講過 每個sales 可以俾既折頭都唔同 ,如果係呀頭 sale你, 送既野會多好多咁話. 其實我都唔係好明架......

墨魚燒賣 說...

流浪貓貓: 總之就唔多服氣囉, 咩都無得送... 激死人~~  

freshstyle 說...

結婚真係好多野煩 我未結