2006年9月13日星期三

2006年9月9日(六) -- 對唔住哩...

星期六發佐流沙包脾氣, 佢一朝早就出佐去做野, 佢話下午場波三點半開始, 我預計五點打完, 等埋班0靚妹沖涼約五點半, 開一個鐘頭會開到七點左右都應該搞掂啦掛?? 我七點幾打比佢, 佢話今日有好多意外同阻滯, 所以都遲佐開波. 佢話而家先去緊沙田, 又問我食佐飯未, 我以為佢同班0靚妹一齊去食飯, 因為我以為佢應承佐唔同班0靚妹食飯返黎陪我食, 咁應該打完波開埋會就可以走, 點解仲要落沙田既?? 於是我唔開心, 諗諗下又有D嬲, 佢成日義務性質咁出佐去又帶隊又教波, 對住班0靚妹多過對住我啦... 於是嬲嬲地唔聽佢電話, 一來唔開心啦, 二來如果我聽佢電話既話我一定又講埋D衰野, 我唔想係電話度同佢表達不滿, 所以索性唔聽電話. 最後流沙包成十點幾先返到黎, 我唔理佢扮訓覺, 佢當然好有耐性咁氹番我向我解釋一番, 原來佢已經盡快搭的士趕返黎, 又無正式食過野, 聽完之後我都有少少內疚, 因為我自己衰唔聽佢電話, 搞到佢要係沙田飛的返黎. 我知其實流沙包都好忙好辛苦的, 我唔體諒不特止, 仲發脾氣... 睇黎我咁多年黎原來D乞人憎性格都係無改變, 我點先可以EQ高番少少同埋學識做到善解人意呢??

沒有留言: