2006年9月21日星期四

波濤餐廳 Cafe Porto -- 抵食夾大件

地址: 葵涌葵芳新都會廣場1樓133-138號舖
電話: 2410-1109

上星期五係葵芳食飯, 因為想食西餐, 所以諗緊去STAR CAFE定去波濤好, 最後揀佐去波濤. 去到等佐陣就有位, 我地叫佐個二人套餐, 要佐豬肋骨同香芒帶子炒飯, 另外我加多八蚊將餐湯轉做酥皮海皇湯, 同埋加多廿蚊叫佐個薯蓉焗田螺. 個海皇湯都OK多料, 有隻青口, 幾舊蝦, 幾粒魷魚, 幾粒蟹柳. 個薯蓉超抵食, 因為有好多薯蓉, 淨係食晒D薯蓉都覺得飽飽地. 跟住黎佐個飯先, 味道都OK. 等佐好耐先上到個豬肋骨, 一上碟都嚇佐一跳, 因為好大份, 又有薯塊, 結果成餐飯食到好飽. 同埋價錢真係抵, 抵食夾大件~

題外話就係我見隔離枱先過我地入座, 其中一個叫佐個什扒餐, 等佐好耐好耐, 催佐好多次都仲未黎, 佢另外兩個朋友都差唔多食晒咁濟, 而我地就差唔多食晒個飯, 佢個什扒都仲未上. 所以雖然我地個豬肋骨都等佐好耐, 都要催單, 但起碼我地有其他野食緊, 佢就真係坐係度呆等佢個什扒.

同埋呢度D waitress既制服質料都幾薄架喎, 但D waitress裏面無著衫又無打底, 仲要戴個黑色bra, 都睇到晒咁囉...

是次每人消費約$90元

沒有留言: