2006年9月26日星期二

2006年9月25日(一)

星期日晚係屋企食飯睇到浸會大學果個校慶特輯, 佢訪問一D有代表性既舊生, 其中一個我覺得幾熟口面, 原來真係我中學同學麥樹堅, 特輯中訪問佢係因為佢係文學上應該攞佐唔少奬, 我之前係報紙都見過報導佢攞奬既新聞. 其實中學果陣就已經知佢文筆好勁, 因為佢作文攞好高分, 阿sir都勁讚佢, 仲會係堂上面讀佢既作文出黎, 佢既文筆真係好好, 所以佢有而家呢個成就, 我都唔覺得意外, 因為佢寫作真係好出色.

其實我知我好多中學同學都好出色, 無論係學術上定事業上, 再睇番自己, 仍然係一事無成, 無talent, 又唔上進, 真係自愧不如... 我覺得身邊好多朋友都梗有D talent, 好似娟娟咁學語言好叻, 我覺得佢無論講邊種語言, 個tone都好好聽; 流沙包唔駛問係一個運動天才; 以前係琴行度做見有D小朋友三年就考到八級琴; 但我就完全搵唔到自己有邊一方面既talent, 或者我只係一個庸才啦~~

雖然咁諗好似好無用, 但我此刻覺得, 暫時為止最大既成就係搵到一個好老公~~ (你地即管笑我啦~)

1 則留言:

富貴 說...

點中你好正 喎 . 網上潮流 興起 愛心與關懷, 請來支持小公主、慰問她,及送一個祝福給她,多謝. (支持小公主: http://hk.myblog.yahoo.com/jw!286_OIecHxSqje2iO4rZGnCk4w--/article?mid=1017   )