2006年3月31日星期五

2006年3月28日(二)

某日搭巴士, 我見到坐前面個男人打緊PSP, 無幾耐之後就拎部NDS出黎玩, 我幾佩服佢帶晒兩部機出街囉, 同埋「鄧」佢忙囉, 打完PSP跟手又打NDS. 其實我係想講D人打機係咪已經打到有D病態呢? 我見到有人D痴線到可以係街度一路行一路打, 係咪真係咁好玩咁唔停得手呀? 又有人係車度打, 但就將個VOLUME開到大一大, 慌死人唔知你打緊機咁. 有一次條友係車度打足球GAME, 成程車不斷聽到D吹哨聲, 我真係覺得好煩厭囉~ 好心D人有D公德心得唔得呀?!!! 無理由要成車人陪你一齊打機下話?!! 我覺得打機應該係要黎打發下時間或者要黎玩下輕鬆下, 但係打機打度係街一路行一路打, 或者打到一有時間就即刻拎起部機, 咩都唔做唔訓覺咁去打, 我覺得呢D人真係好問題. 我覺得你花十幾個鐘頭打機, 不如將D時間用係D更實際更有益既地方仲好啦, 例如你可以去進修下, 學下野, 做下運動之類. 講真我同ANATA都會打機, 但會識得分輕重, 唔係打到廢寢忘餐, 或者明明要考試都淨係顧住打機果隻. 不過我知道各人有各人既生活方式既, 同埋好彩我男朋友/老公唔係咁既人就得~~

沒有留言: