2006年3月9日星期四

2006年3月8日(三) 婦女節, 女人大晒~~

今日... 又係忙到顛. 3月尾D同事開始放埋D年假. 而其中一個將會陸續不停請假, 因為佢有佐, 要定期去做產前檢查, 佢一放假我就忙到想死.

尋晚返學我又係學校見到死肥仔, 本來佢既位置唔係我經過條路, 如果要同佢打招呼我要轉左, 但其實我係要直去. 其實離遠我已經見到有舊龐然大物熟口熟面, 睇真D原來真係佢. 果刻我諗緊究竟好唔好專登走埋去同佢打招呼, 最後我都行佐埋去, 同佢吹佐幾句水, 佢以前已經肥架啦, 而家越黎越肥, 成隻大灰熊咁, 塊面脹不特止, 條頸差D搵唔到, 總之就係肥仔一件. 真係越諗越唔明以前鍾意佢D乜, 唔怪得人地話愛情係盲目架啦~ 或者你會覺得我而家搵到個咁好既BF, 又就黎結婚啦, 就緊係係度講風涼話啦, 又唔諗下之前失戀果陣喊苦喊忽. 但自從分手一排諗清楚醒覺之後, 真係唔知我鍾意佢D乜, 唔知佢究竟有乜野值得人去愛. 同佢一路吹水果陣, 我一路諗緊好唔好同佢講我就黎結婚呢? 到最後都係無講到, 因為我覺得仲未係適當既時候, 話晒而家距離結婚都仲有成年時間. 呀~~ 又唔記得叫佢還番套漫畫比我呀!! 錢事小, 呢套冷門漫畫係市面上買唔返事大呀!!

3 則留言:

匿名 說...

係乜野漫畫呀? 仙太郎?

墨魚燒賣 說...

一色真人既出位學園呀~~

匿名 說...

真係冷門到聽都未聽過...