2006年3月1日星期三

2006年2月28日(二)

今日簡直忙到痴線, 上個星期三有兩個同事一齊請假, 我負責跟佢地D野, 果日忙到顛佐, 好勉強咁八點幾收到工, 但起碼叫做有時間比我做野; 今日都有同事請假, 我又負責佢既野, 但最慘係今日係2月最後一日, 我地SYSTEM要CLOSING, 所以全部單都一定要係今日五點半之前入起晒, 今日簡直係分秒必爭, 平州既貨已經多, 加埋放假同事平謙既貨, 我LUNCH都差D無時間食, 幾廿百個電話打黎追我入數, 一頭煙. 忙都唔係問題, 我都唔會怨好忙, 反而覺得學下其他同事既野都不錯; 但唔該唔好成日打黎催我啦, 我有既自然會入, 會比你地架啦, 我總不成會做完自己KEEP住唔發出去掛?? 同埋好驚好驚做錯野, 因為最後一日, 如果入錯數既話都無時間做ADJUSTMENT, 所以又要花D時間去對清楚, 一定唔可以出錯. 好彩最後都順順利利完成.

三月都黎緊都仲可以凍到十度, 今晚仲要返學... 但天氣實在太恐怖了, 又大風又大雨, 所以我上完lecture就走佐, 無上tutorial.

今晚返到屋企同阿媽傾佐陣, 我地最終應該決定今年12月27日係關島註冊. 至於擺酒就預計07年3, 4月左右, 但問題係07年通勝未出, 揀唔到日子, 唔知點算. 或者乾脆唔揀, 去到訂酒席時有咩日子揀就揀果日?? 另外阿媽話要十萬禮金同埋十圍酒席, 嫁女餅, 過大禮果D再另計喎... 到最後我會唔會被人撻訂嫁唔出架??

沒有留言: