2006年3月29日星期三

2006年3月27日(一) 整定還是巧合?

前果排無端端唔見佐條電話繩. 話說有日放佐學搭西鐵返到天水圍, 係天水圍輕鐵站等緊車果陣, 無無聊聊拎個電話出黎睇下有無響過, 見到個電話顯示為:無SIM卡, 幾驚張SIM卡無啦啦壞佐, 因為我以前都試過, 於是即刻拆開個蓋睇下, 原來只係張SIM卡鬆佐, 之後有車黎我就上佐車, 跟手放番個電話落褲袋, 但感覺好似怪怪地咁, 先發覺原來跌佐條電話繩(如果你知T630既設計, 就會知道一開個蓋條電話繩就會跌出黎), 但當我發覺既時候車門已關上, 我望到條電話繩跌佐係我頭先企果個位置度, 旁邊有對情侶.

於是我決定係下個站落車返番轉頭, 點知一落車就見到對面月台走佐架車, 下一班車要等成七分鐘, 於是我就跑返天水圍站, 但係返到去既時候條電話繩已經唔見佐!! 激死我~! 我諗係對倩侶執佐, 如果係天耀站我可以趕到架輕鐵, 咁去到天水圍果陣架輕鐵仲未走, 我就可以認得對情侶問佢地有無執到條電話繩, 可能有機會拎得番架麻!! 而家白跑一場又搵唔返條電話繩, 好唔開心~ 條電話繩係ANATA係日本買架麻, 我好鍾意個DESIGN架~ 都唔明我用佐個電話成兩年幾三年, 從來都未試過鬆SIM卡既, 今次無啦啦又會鬆佐, 我之前明明都無跌過/撞過個電話; 又好衰唔衰 早唔鬆遲唔鬆, 係街先走黎鬆; 如果係屋企/公司鬆, 咁我即使跌電話繩都係跌係自己地方, 仲會執得番麻!!! 激氣!!

其實係我唔見電話繩之前ANATA已經唔見佐佢自己果條MICKEY, 估唔到無幾耐我就唔見佐條MINNIE, 本來佢地係一對架麻~ 估唔到隔佐無耐就相繼唔見佐. ANATA個同事知道之後覺得好浪漫喎, 哈哈, D TIMING又會咁0岩既.

沒有留言: