2006年3月7日星期二

2006年3月5日(日)

今日ANATA要去CITYU做大專盃FINAL既球証, 我就一齊跟埋出去, 今日會打四場, 我淨係睇佐第一場--CITYU對IVE, 雖然我係CITYU人, 但我都唔幫CITY, 打得好肉酸, 輸係應該既. 跟住我就落佐去圖書館借書溫習, 因為14號又有MID-TERM, 但淨係睇佐一個CHAPTER, 真係失敗...

夜晚我地落佐西九龍中心既聚滿庭食飯, 咁多間京川滬菜當中, 真係佢呢間最好食~~

我呢個星期終於收到AE寄黎既兩張附屬卡, 一張係用黎儲飛行哩數, 一張係用黎儲積分. 儲飛行哩數果張竟然係NO LIMIT, 如果被人盜用佐既話咁點算?? 但問題係根本都唔多商戶收AE卡既, 幾時先可以碌一次換埋個百佳現金???

今晚都趕得切返去睇佐少少森美小儀主持既15/16, 好似幾好睇咁, 但點解得半個鐘架?? 之後果套咩王子變青蛙, 點解我十一點半轉番過無線都仲做緊架? 呢套垃圾做個半鐘架??

沒有留言: