2006年3月3日星期五

2006年3月3日(五)

回應番尋日T君既留言先:
喂, 我既代價咪一早付出佐囉, 你唔好唔記得我經歷過兩次既感情「重創」喎, 我老公都話之前D EX咁對我, 而家係時候有一個真正對我好既人出現~~

醫生都比佐幾套運動我, 要我每晚臨訓前各做30下, 要我強化腹肌同背肌呀~

尋晚阿SIR竟然會派番卷比我地睇, 我仲諗住應該滿分添, 點知得98, 錯佐一題MC, 激死人! 我覺得呢個阿SIR教得幾好架, 可惜佢教埋呢堂就要離開CITYU, 去澳洲讀PhD. 不過班?面D人就唔係太鍾意呢個阿SIR, 因為覺得佢太串, 但我覺得係D人自己?架黎丟0者, 例如阿SIR話明上堂唔可以傾計, 有問題就出聲問佢唔好問其他同學, 如果佢一發現有人傾計, 就會問佢問題, D人掛住傾計緊係聽唔到問題, 答唔出比阿SIR串下都係自己抵死. 好似尋晚咁, 明明前面個女仔係咁傾計, 傾到我都覺得煩, 跟住阿SIR即刻問佢問題, 佢答唔出, 阿SIR就叫佢下次唔好掛住傾計, 個女仔仲要咕嘀話自己無傾計. 仲有就係明明每個星期都要返去做tutorial assignment, 然後下堂一齊對, 但大部份人奉旨都無做, 於是阿SIR就唯有成日比時間D人上堂即場做, ?晒D時間, 我都唔明佢地返黎係做乜架, 最?命係D人連題目都唔識解, 一係就解錯題, 答錯佐仲死賴話條題目寫得唔清楚, 仲夠膽死問阿SIR EXAM有無解釋, 可唔可以帶字典, 係咪有病架?? 你地不如返去惡補下D英文先啦, 不知所謂! 我對住D咁既同學, 真係唔駛溫書都可以A緊啦, 真係頂佢地唔順! (唔好意思, 我覺得D同學實在太有問題, 忍佐好耐, 佢地簡直係0係度浪費我D時間, 所以順便呻下~)

放佐學之後我去天水圍體育館等佢地練完波, 佢地好勤力呀, 而家開始一個星期練兩次, 希望佢地可以KEEP住係乙組, 快D上到甲組啦~~ 睇佢地練波對打都幾好睇幾精彩~ 總之我唔希望再見到好似上次花墟比賽果次咁, 一PAT野, 慘不忍睹...

仲有就係尋日搭西鐵返天水圍竟然撞見阿賢, 都好耐無見佢, 見番D舊同事真係幾開心, 諗番起以前元朗既公司真係幾WARM, 同D同事FRIEND得多, 感情事又傾得, 得閒約下打麻雀, 邊似得而家尖沙咀呢度.... 我諗我係時候又要搞一搞聯誼先得~~

沒有留言: