2006年3月17日星期五

2006年3月15日(三) 當我水魚呀?!

今日上午請佐半日假, 首先我去佐申請智能身份證, 我約佐八點九係天水圍, 去到一個人都無(我當然係指去申請既人), 我諗我可能係今日第一個. 我總共影佐五次, 揀佐第四張相, 但都係麻麻地滿意, 不過費事越影越樣衰, 但我平時個頭係咪唔係成直線既呢? 每一張相個職員都要不停叫我轉過D, 擰過D, 側D... 所以我好鬼怕影呢D咁既証件相.

跟住我就落佐元朗借書, 預約去到17號到期, 所以一定要今日去拎, 否則無時間去. 跟住買佐3蚊腸粉同3蚊魚蛋做早餐, 然後就要搭車返CITYU. 話說因為我之前拎佐個scholarship, 聽日有個scholarship and prize presentation ceremony, 所以今日要返去rehearsal, 過程其實幾無聊, 係聽下簡單briefing, 然後逐個人行一次, 講下D禮儀咁樣. 聽日要formal dressing, 話最好著suits, 但我唔想著suit, 因為我套suit其實而家睇落好老土, 對鞋就更加老土, 所以我聽日可能著第二D唔著suit lu~

下午就趕返公司開工, 跟住夜晚就落佐旺角, 因為今日約佐第一次做彩光, 上到去洗佐面, 然後搽佐D冰涼既野係塊面度, 因為話做彩光會有熱力, 所以要敷D凍既mask上面, 跟住封埋對眼就開始做彩光, 感覺係有D野打落塊面度, 一下一下咁打, 但打落黎果下好鬼光, 光到我心諗:「會唔會盲架?」, 打落黎既感覺係有D熱有D痛, 但呢D同閃光比就真係好小事, D閃光真係好難捱. 成個過程唔係好耐, 感覺上應該打佐幾廿下, 十零廿分鐘左右就做完, 跟住就敷埋個咩鬼彩光mask, 一個鐘頭就搞掂晒走得勒, 好鬼快~

其間佢當然又有sell我野啦, 話如果配合番個彩光面膜就事半功倍喎, 話呢個mask並非一般面膜, 佢可以唔知乜野幫助增生骨膠原, 然後佢篤下計數機, 篤佐個五位數字出黎, 我都唔記得佢話有幾多set, 總之除番12, 一個月都係八百幾蚊喎, 仲要話呢個要係訂番黎, 同埋係彩光師簽佐先可以有呢個「優惠價」, 已經平佐成六千幾蚊喎~ 話下次番黎先買就唔係呢個價. 不知所謂, 我雖然係水魚, 但都唔會咁樣再比你昆落去!!

離開MP17之後去佐SASA, 買ii推介既沐浴露, 我買佐士多啤梨味. 我發覺而家D sales來來去去都係果幾種推銷手法, 包括頭先係MP17佢話, 呢個優惠價只限第一次黎先有架啦, 今次唔買下次再番黎就唔係呢個價架啦(我跟本無諗過番黎喎~!). 同埋係SASA個sales話隻野好好用架, 自己都買佐幾支用緊(你真係有錢啦, 成間公司樣樣產品你都話買佐幾支既?!).

返到去拆開頭先係MP17拎既護膚套裝(個彩光package會送兩套, 我拎佐一套先), 有清潔0者喱, 喚膚精華, 喚膚霜, 滋潤霜同防曬霜, D包裝同印刷好粗製濫造, 好似D大陸貨咁... 佢sell我彩光果陣話做六次就得, 唔好話比我聽做完六次之後話我皮膚本身差所以要做多六次呀?!!! 否則我一定會去投訴架!!! 我塊面無雀斑無暗瘡, 係毛孔大咋喎, 唔好話比我聽六次之後仲要加錢做呀!!

另外要多謝阿SA提供既結婚情報, 我到時有需要的話會煩你的了~~

沒有留言: