2006年3月6日星期一

2006年3月4日(六)

今日ANATA要返學校當值, 我就約佐個中學同學係旺角食飯, 佢好鬼鍾意食壽司, 本來佢提議去新開果間北海道活壽司, 不過因為太多人, 於是就轉去佢既飯堂--金太郎食lunch, 果度D壽司碟碟都係十蚊, 如果要求唔高既話, 都算幾鬼抵食. 我同學叫佐個海膽壽司(都係十蚊碟), 我「了」佐一小pat海膽試下, 完全唔得, 係香港食果D我硬係覺得好膠質, 同埋有陣怪(臭)味, 總之就好難食, 好懷念日本食果D海膽無怪味之餘, 佢既味道係甘甜架麻~ 香港果D...

跟住我就去佐柏裕商業中心拎AE卡送既百佳現金?, 鬼死咁多人. 我前面排佐個鬼佬, 我係度睇緊有咩禮品係OUT OF STOCK張告示既時候, 佢突然搭訕問我換既野有無現貨, 問我係咪換AE既禮品. 跟住換完係LIFT口等LIFT, 佢又行埋黎同我傾計, 問我換佐咩, 問我係咪住元朗(佢睇到我信上既地址), 跟住我就同佢傾佐陣, 話佢五千蚊用兩年網上行好貴... 搭完LIFT落到街, 又一齊行佐段路, 佢又問我叫咩名, 係邊度做野, 而家去邊之類; 其實我知道鬼佬性格係幾熱情, 純粹同你傾下計無咩居心, 不過我就有D唔習慣, 始終我對陌生人都抱有少少戒心, 於是我就求其話我要行果邊要過馬路同佢講拜拜, 否則我驚唔知同佢會雞啄幾耐...

跟住我就約佐ANATA去奧海城睇戲, 我揀佐決戰偷心男, 因為我想輕輕鬆鬆笑下, 所以揀佐呢套戲, 真係幾好笑, 尤其是醫院果幕. 跟住我地就落佐廟街食煲仔飯同蠔餅.

沒有留言: