2006年3月2日星期四

2006年3月2日(四) 好灰...

唉, 我覺得我就黎唔擺得幾耐... 我條腰一向都會痛架啦, 呢個星期痛都仲嚴重, 由朝痛到晚, 我已經盡量lunch食完飯落去行下散下步, 但一坐低就又痛過, 好辛苦, 好想放大假, 因為唔知點解我坐第二D?好地地無痛得咁犀利, 硬係一坐落公司張?就開始痛, 痛到放工. 之前照完磁力共振有結果, check到我脊骨係軟骨退化, 再加上我條脊骨係彎佐少少, 所以都可能是我腰痛的原因. 醫生話而家醫學界都未搵到軟骨退化既原因, 但估計應該係遺傳既問題喎... 呢D問題遺傳到我呢一代算啦, 我成身淨係遺傳佐D差既野, 好既野又遺傳唔到, 所以為佐人類既進化著想, 我覺得我唔生BB係明智既.

除佐腰痛之外, 我隻手(手腕)同個膞頭都好痛啦, 我覺得係職業病啦, 每一日都不停地大量入data, 兩隻手都要成日重覆某個動作. 上星期超級忙, 有日入數入到隻手已經發唔到力, 拳頭都握唔實, 感覺到有D寒意係手腕?面滲出黎咁, 我都唔識形容啦, 總之就好痛啦~~ 咩話, 間唔中要休息下?? 有時忙到飛起恨不得有多幾雙手呀, 忙起上黎我連飲水去toilet既時間都無, 邊有時間休息?!! 我有個同事開始會成日請假, 因為佢有佐要成日去做檢查, 佢放假D野都會PASS比我做. 我真係好想放下大假, 否則日日咁腰痛手痛真係好折磨, 我而家每日返工都要靠撒隆巴斯同安美露做人... 真係好驚遲早會變做因病厭世跳樓既人, 寫寫下呢篇日記真係寫到想喊, 好辛苦...

3 則留言:

匿名 說...

雖然辛苦,但努力支持落去啦~
唔好忘記妳好難先搵到咁好?老公,就當係向上天俾返d代價囉~
仲有試下問醫生,睇下做d運動會唔會好d啦~

匿名 說...

我好明白你既處境,因為我已經被呢樣野困擾
左半年,最辛苦個時仲諗過辭職唔做...
真係痛到不為外人道呀!!
不如你試下針灸,可以舒緩下喎...
上之kaka都介紹左個中醫俾我,不過未試過
係中醫經絡專科喎,係深水?
2361-7288 曾翠賢

匿名 說...

晶晶,
我都係睇曾翠賢中醫師, 幾好架!!
但我係睇中醫, 未試過針灸, 佢個度真係 ok, 你都試下啦!!不過好多人, 記得去之前要book!!