2006年3月27日星期一

2006年3月26日(日) 全日空

今日難得ANATA全日空無野做, 可以訓到好晏先起身, 之後落樓食下午茶, 然後就睇埋上個星期錄佐既鐵血保鏢. 我覺得呢套劇真係幾好睇, 難得無咩情情塔塔戲又唔婆媽. 我覺得馬浚偉係呢套劇度好型呀, 同埋真係做得好好; 不過佢呢個角色真係非常討好, 一個人任勞任怨專食死貓不斷付出亳無怨言, 對感情又專一又長情, 好似無缺點咁, 呢個世界上會唔會真係有D咁好既人呀? 除非佢唔係人啦~(暫時為止我覺得ANATA都算係任勞任怨不斷付出亳無怨言, 但係咪專一又長情呢方面我就未證實到住啦~~)... 同埋星期五果集好精彩, 佢大哥掟碗果陣好有霸氣, 我終於覺得佢似番個人. 不過好唔明點解會搵姚子羚做女主角? 都唔識做戲既, 同埋唔明阿智究竟鍾意祥鳳D乜野呢? 真係唔明... 不過最唔明都係部死人RECORDER, 明明較佐一至五定時錄影架啦, 點解無端端會無佐星期四果集架?? 都唔知尚正堂點解會死既?

沒有留言: