2006年3月20日星期一

2006年3月17日(五) 無得救...

今日放佐工去睇SASA介紹既中醫, 個醫師話我心火盛(唔記得係咪咁既TERM), 重肝火. 拎部機幫我篤耳仔果陣就CHECK到我個胃唔好, 條腰唔好, 膊頭更唔好, 話我份人會好心急, 好緊張, 問我係咪成日發夢(無錯係喎~); 叫我放鬆D, 多D休息... 呢D野講就易, 做就難, 又要返工又要返學就黎又EXAM, 邊有時間休息, 公司同事又狂請假, 仲要一齊請假, 做到人都顛. 我話照過磁力共振證實係軟骨退化, 醫師都話呢樣係先天性問題, 無藥食 無得醫, 叫我做多D運動, 一定要去游水, 無得揀~ 估唔到我要廿幾?人先走黎學游水, 好彩我身邊有個專業教練0者, 否則唔通同D小朋友一齊去上果D游泳班?? 同埋醫師推介我做咩野手法推拿定按摩, 佢話最好一星期做一次, 否則都應該隔星期做一次, 佢話為佐保養, 又係無得揀... 但係我根本忙到唔知搵咩時間去做好, 我諗要到四月先至可以搵時間過去做... 不過呢個醫師好勁咁喎, 出面掛晒各式各樣既證書; 同埋我覺得佢好細心好溫柔好NICE. 果然無介紹錯~~

跟住同ANATA去佐維記食豬潤面, 好味道, 跟住就返屋企勒...

沒有留言: