2010年9月6日星期一

懇請指教, 點解個妝慢慢會變佐熊貓眼...?

油牆假期前學過化妝, 諗住係假期裏面"鑽研"吓D化妝術, 因為我想試吓化到D日本妹台灣妹咁, 化妝(or黃子華講既喬裝)化到完全變佐第二個人咁.

我其實係完全唔識化妝, 所以都專登上過兩次化妝班(每次都係四堂, 學D基本野啦), 上星期約佐班friends出黎食飯, 於是pat pat痕戴埋con化個妝出街啦.

老實講我果日個妝化佐兩粒鐘, 因為用佐好多時候係對眼度, 我係嚴重大細眼, 左眼雙眼皮但係右眼單眼皮, 本來買佐枝雙眼皮膠水想黐一黐隻右眼, 但係搞佐大半個鐘都搞唔掂, 乾佐後D"膠水皮"一舊舊咁撻住係眼皮上面, 又做唔到雙眼皮既效果, 激死人!!!

咁算啦, 唯有淨係用眼線筆將右眼畫大D啦, 但出到街不時要拎塊鏡出黎照吓, 因為我好唔明點解眼肚個位開始變到黑忟忟? 好似熊貓咁, 好肉酸呀, 搞到要不停用tissue抹佐D黑色.

返到屋企後即刻叫流沙包幫我影D相, 諗住放上網問吓各位姊妹既意見, 我想問點解我對眼下面位置會好似捃佐黑邊咁既? 我明明淨係畫佐上眼線(痴佐半截假眼睫毛, 但無搽mascara), 無畫到下眼線架?? 

點解呀點解呀?? 嗚嗚...

 

7 則留言:

WongKa yin 說...

你用咩牌子眼線筆?你係咪內雙眼皮同單眼皮嫁?內雙眼皮同單眼皮都好容易整花D眼影,因為眼皮係摺入去的,如果你係眼油比較多的話,就絕對要用一D防水防油勁D GE產品啦,例如眼線液同EYELINE GEL咁啦,因為睇你GE情況只係溶妝,用一D口碑好D GE 多EYELINE會好好 =]
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]我係SASA買, 牌子應該係SASA自家品牌. 唉, 咁我呢支眼線筆又要報廢啦...

超級糯米糍 說...

同你講埋呀~~不過我唔係hard sell 架~ 我本身都係幾油架隻眼, 好多時隻眼d妝都好易甩~ 但係又懶得專登去買d咩防水產品 上次係朋友送左個bobbi brown既paint pot比我先發覺真係好用 佢有好多唔同色架, 有閃& 唔閃咁樣架,
如果你用可以用d淺啡色, 唔帶閃既用係眼窩位~ 平時就咁當一個自然妝, 中意既時候再上其他eyeshadow去街街又得, 係會令d色易上d同出d架~~
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]好, 等我搵日去BOBBI BROWN睇睇先~~

ChuChu 說...

喜愛了化妝就走了不歸路.  化完妝真是令人眼前一亮, 今日學懂了晝眼線, 明天就覺沒了條線好像欠了那個.   其實要不斷去練習, 不斷去買化妝產品去試, 才知道什么适合是自己.    首先要用防油(不是游水, 是其次防水) 產品,   眼線用"KISS ME" or Maquillage Gel Liner 防油, 睫毛液都是用"KISS ME".    可能你用膠水黏眼皮, 不停霎眼才印到下眼皮, 霎眼都要有技巧噢 !   如用gel 型眼線筆, 要用掃掃多次, 將佢"壓實".   慢慢practics 吧 !
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]我前幾日去佐SASA買佐枝KISS ME眼線筆啦, 遲D再試試先, THX!!

Wai Yee 說...

禾唔敢代妝....唔識化...化完都唔敢行出街
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]我而家都唔係好識架, 唯有熟能生巧啦~~

小膠膠✡ZaliKa 說...

wa~你都甩得幾勁喎~係咪你d 眼線液/筆唔o岩你用呀~~??!?!!
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]我諗都係平野無好野, 不過當初諗住平平地玩吓先, 點知甩得咁勁...

33Pig 說...

你可能係油眼, 化完之後對眼出油, 個妝就會溶
你要用過另一隻eye liner~
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]嗚... 早知上網做吓research先去買啦, 買佐返黎唔啱用, 嘥錢...

文迪 說...

因為出眼油,你條眼線溶左,我建議你用liquid/gel的eyeliner會come d
kate/fasio 呢d平既牌子都好好,不過kate的眼線液比較淺色
你去sasa or watsons睇睇~~
 
[版主回覆09/10/2010 13:17:00]學化妝果陣d miss話眼線筆易掌握d, 咪諗住試吓囉, 點知好似唔係太啱自己用...