2010年9月24日星期五

又買化妝品

話說我油牆假期開始"研究"化妝, 上次對眼咪化到熊貓眼咁既, 我就係用呢支SASA買既眼線筆, 真係好唔掂...



呢枝眼線液($58@SASA)都係之前買, 化就無乜點化(我無畫到咁忟邊, 內眼線完全無畫, 唔知係咪咁所以無乜甩?), 不過感覺好唔上色囉...



之後經過BLOG友既推介 + 自己係D討論區睇人地既comments, 前幾日又買佐D化妝品返黎.

包括呢支Kiss me眼線筆($49@SASA), 討論區D姊妹話可以用佢畫眼線, 仲可以用筆頭舊膠blend開做埋眼影, 我就攞黎畫少少下眼線, 然後係外眼角blend開:


順便平平地買埋支mascara($59@SASA), 我根本無乜用過mascara, 所以唔知點先叫好用:


另外仲順便買另一隻雙眼皮膠水試吓($49@SASA), 暫時仲未用過:


我知BLOG友仲有好多好既推介, 不過等我用埋呢堆先再買啦, 因為我都驚呢堆野比我用幾次就唔再用... 我都唔知自己頂唔頂得順成日化妝出街...

2 則留言:

WongKa yin 說...

LEE隻雙眼皮膠水平左喎!!!! 之前賣到六十幾GA!!!家下平左十幾二十咁多GE~ 你支Kiss me眼線筆好唔好用??防唔防油呀??睇落好似幾好咁BOR~因為KISS ME D野一向都唔錯 =]
[版主回覆09/27/2010 13:54:00]支眼線筆都OK, 不過可能我眼油勁, 所以都會化開囉...

33Pig 說...

我買左呢d eye talk之後都冇用過....因為始終有d 野痴住眼皮好唔舒服
[版主回覆09/27/2010 13:54:00]其實我好耐之前都有支雙眼皮膠水買佐之後一路無用過, 擺到過期, 所以今次先買呢支EYE TALK