2009年8月16日星期日

farewell dinner with CityU同學

星期四約佐CityU人係佐敦既九龍諾富特酒店既彩福皇宴食飯, 間酒樓個場真係幾靚, 樓底夠高, 又無柱阻住. 同埋我地叫佐個炸子雞食, 個雞幾好味喎, 個皮好脆. 而且我覺得服務幾好, waiters都好有禮貌, 所以我覺得係呢度擺酒應該不錯~


班同學仔好有心, 大家預訂佐個雪糕蛋糕比我, 係我最鍾意食既云呢嗱味黎架~ 仲係日式烏冬造型添喎, 真係好有心思呀~~~

 


而且仲有一塊用我地係澳門旅行既大合照所製成既mouse pad, 真係好開心呀~~ 多謝大家~~~

 


(可能大家覺得我好無聊啦, post張相出黎但又遮晒D樣. 不過網上既世界某程度上都幾險惡, 我驚某一日講錯野比網友"人肉搜尋"起我底, 為免連累其他朋友, 所以我多數會將好友D樣都遮住晒)

2 則留言:

Carol 說...

噢,感謝你既細心保護呢!
TAKE CARE IN JAPAN!
多啲UPDATE你既近況我地知呀~
MISS YOU~
[版主回覆08/16/2009 18:37:00]因為我又唔知你地鍾唔鍾意"上鏡"呢~
我會係果邊影多d相架啦~~

x 說...

哇哈哈~~~我仲想住等人見到我個靚樣, 多個機會tim
[版主回覆08/16/2009 18:37:00]咁以後我唔遮你個樣囉, 呵呵呵~~