2009年8月13日星期四

西歐之旅 -- 後記1


呢個歐洲trip我地係跟勝景遊 KUONI, 其實報名之前我都上網做佐好多research, 好多人都話如果去歐洲, 一係跟永安, 一係跟KUONI, 所以當初我只係睇過呢兩間旅行社既行程, 完全無睇過什麼新華, 美麗華果D.

 

而我見好多人話雖然KUONI價錢係貴D, 但係食同埋住既質素都會好少少, 所以我最後決定參加KUONI.

 

參加完呢13日既歐洲之旅, 我覺得自己真係無揀錯, 住既酒店真係好好, 有幾間完全係超越佐我當初既expectation.

 

我最想讚既係我地既領隊兼導遊Bowen, 佢份人真係好nice好細心, 對當地既歷史同景點既認識真係好詳盡, 又識搞氣氛, 我真係搵唔到彈佢既地方. 最佩服既係佢帶團帶佐成十幾年, 我相信佢0係旅遊車/景點所作既講解, 應該都講過幾千次, 但係佢講解既時候, 仍然係好生鬼, 語氣好生動, 唔似得其他導遊, 講解既時候完全係背書咁, 死氣沉沉. 所以真係好感受到Bowen佢果種敬業樂業, 由於我同流沙包好滿意佢既表現, 我地最後一日比領隊小費都比多佐.

 

呢D postcard係流沙包佢自己整架:

 
 
 

 

沒有留言: