2009年8月29日星期六

2009年8月24日(一) -- 又要返工啦... 放工後去佐涉谷食拉面

話咁快就完佐個weekend, 又要返工啦... 今日仲要八點半前返到公司添喎, 因為逢星期一有朝礼, 係日本公司既"傳統", 即係全公司既人企晒係度講吓野, 然後每個星期會有同事負責講3分鐘既speech, 話題自定. 所以雖然我返工搭地鐵只需要半小時左右, 但我今日六點半就起佐身, 然後八點就返到公司.

 

今日我要負責做講speech果個, 我主要都係自我介紹吓, 講得唔流利, 唔知D同事明唔明我講咩. 不過總算無驚無險咁應付佐.

 

今日lunch唔駛食飯團啦, 因為有同事叫我出去食飯, 今日同佐3個男同事出去食, 其中兩個係負責教我做野的. 高級D果個仲請我食飯添喎, ご馳走様でした。最衰出去食飯果陣太怱忙, 唔記得帶相機, 所以無相睇lu.

 

今日放佐工後同流沙包去佐涉谷, 我地今日食拉麵, 我叫佐碗普通既醬油拉麵, 流沙包果碗叫つけ面, 好好食架.

 
 

 

食完飯又係夾公仔時間, 今日又駛佐好多錢啦, 收穫好一般, 夾唔到毛公仔, 真係好敗家呀...

呢期好興鬆弛熊, 間間機舖都一定見到:
 
 
 
 
 
 
 


小忌廉既景品呀, 係咪叫阿寶同嘉麗? 我好鍾意個小星環架:


流沙包今日去佐上野meet個friend, 順便買佐好多生果返黎呀, yeah!!

 


聽晚流沙包就要返香港啦, 得番我一個, 嗚...

2 則留言:

threekoo 說...

香港拉麵 & 生果都係同日本冇得比...你就好 la, 可以食到咁多好野!
[版主回覆08/29/2009 19:35:00]但可惜好多時都係一個人食, 無人同我分享到...

x 說...

我都好鍾意呢隻熊,似我
[版主回覆09/02/2009 18:29:00]係? 咁我留一隻比你吖~