2009年8月29日星期六

2009年8月27日(四) -- 歡送迎會

今日放工後全公司去佐附近既餐廳舉行歡送迎會, 歡迎方面係因為我黎佐日本研修半年, 同埋日本office仲黎佐個新既女同事; 歡送方面係有個日本同事黎緊9月會転勤去我地香港office做野(好似交換人質咁), 所以今晚公司就搞佐呢個party啦.

party主要係飲み放題, 然後中間有D小食食吓咁. D日本同事狂飲酒, red wine, 啤酒, 燒酎... 0係日本, 如果唔識飲酒既人應該都算係怪物, 都唔知點解個個都咁飲得. 我事前已經放晒風聲話我飲佐酒會皮膚敏感架啦, 但係呢D場合點都一定要飲少少, 加上社長就坐係我隔離, 佢猛咁叫我試吓燒酎, 於是我都飲佐少少, 好彩社長淨係叫我いっき啤酒, 無叫我いっき燒酎.

今晚既party好開心, D同事好鬼nice, 有D同事唔介意我日文論論盡盡, 好有耐性咁同我傾計. 社長原來好搞笑, 我仲以為佢份人好嚴肅既添~

 
 
 
 
 
 


酒精含量25%既燒酎:



其實我想問吓, 日本人係咪唔多識影相既呢? 有D相好矇:

 
 
 
 
 

沒有留言: