2009年8月13日星期四

西歐之旅 -- 後記2

食方面, 歐洲D野唔係話難食, 之不過每一日都係咁多肉類, 火腿, 意粉, 薯條... 真係睇見都怕, 我返到黎香港之後, 一個月內都唔想再食西餐.

 

水方面, 淨係意大利既餐廳唔會有水供應, 通常都要你比錢買; 其他國家既餐廳多數都會有水供應.

 

另外歐洲同日本一樣, 扭開個水龍頭, D水可以直接攞黎飲, 不過大部份團友為怕水土不服, 所以多數買支裝水飲(因為當地係硬水, 好多礦物質, 有時見到D水會有D白色野), 一支水多數都係1左右(大約500ml大小), 有時見到0.7一支, D團友就會"大手掃貨". 不過我同流沙包就完全無買過水飲, 因為我地係香港帶佐好多支水去歐洲, 同埋我有時去到酒店見D水唔係太多白色野, 我會攞黎煲水沖涼茶黎飲囉~

 

我會提議大家帶個熱水煲去, 買D如竹蔗水, 夏桑菊呢類沖劑去沖黎飲. 而我仲帶埋羅漢果去煲, D羅漢果水大受團友歡迎(因為個個都好熱氣耶)~~

 

沒有留言: