2009年8月12日星期三

流沙包又不在家了

流沙包呢幾日去佐帶camp, 又不在家了. (佢上個月先去佐杭州十幾日)

而我下星期一就飛了, 會有半年時間唔係呢個家. 我講笑同流沙包講:"你真係好既啫, 知我下星期走了, 你今個星期出佐去三日camp唔係屋企, 等我可以預先習慣吓一個人生活".

好多朋友都話我地好獨立: 流沙包可以成日出佐去做野唔係屋企; 而我又可以pat低個家自己走去日本做野.

我自己就覺得, 就算結佐婚, 各自都可以有自己既生活同工作架麻(或者因為我的家人都是在外工作, 所以我不覺得離開屋企是什麼一回事)~ 同埋習慣佐之後, 我其實都幾enjoy自己一個人在家的感覺.

所以我真係打死都唔生呀, 要我放棄而家呢種自由自在既生活改為在家湊仔? 唔好搞我!!! 我唔生既決定係好堅決的, 所以請不要打算說服我, 或者認為時間可以改變一個人.

沒有留言: