2009年8月2日星期日

西歐之旅 Day 8(part 4) -- 原子能塔, 撒尿小孩@比利時

食完飯我地就離開荷蘭進入比利時, 我地首先去睇"原子能塔", 講真我覺得呢個景點好格格不入囉... 一個無咩特別既景點, 我感覺上係比大家有機會落車伸展吓, 去個toilet...

 
 


之後我地去參觀"撒尿小孩", 呢個撒尿小孩又係唔知點解咁出名, 個銅像比想像中細好多, 如果唔係銅像個位堆佐一班人係度影相, 真係行過佐都唔知. 同埋真係好普通囉, 完全唔明出名在D咩野地方... 


 


撒尿小孩銅像對面就係GODIVA, 係比利時買GODIVA真係好平呀, 我見係巴黎, 倫敦買要貴少少. 係比利時買36片裝dark chocolate只係€15, 但係香港就賣成HK$290. 除佐GODIVA, 當地仲有好多唔同牌子既朱古力, 有D都好平, €10就有5盒. 不過麻, 平野真係平野, D無咁貴既朱古力返到黎香港後溶鬼晒, 係溶到好似煮過咁, 一粒粒既朱古力溶成一舊朱古力磚; 反而GODIVA拎到返黎香港就仲好靚, 完全無溶過.


沿途見到D好似好好味既窩夫呀:

 


跟住我地去到古城區, 古城區真係好靚呀, 因為當地政府銳意保留D古舊建築, 唔似呢個不知所謂既香港政府, 咩都話要拆.


 
 
 
 

沒有留言: