2007年6月1日星期五

2007年5月24日(四) -- 尋找童年回憶

佛誕假期, 終於做佐件我想做好耐既事. 我今日返佐屯門, 去返我細個讀書同長大既地方. 我地先去佐屯門海翠商場同啓豐園, 呢兩個係我讀中學既時候成日會黎既商場. 海翠商場變佐好多, 變佐個幾似樣既商場. 跟住過啓豐商場睇睇, 格局無咩點變, 同埋估唔到有D舖頭十幾年黎都仲係度, 包括文采, 小桃園同埋我讀中學果陣好鍾意去既角落餐廳, 估唔到仲未執~~ 好感動呀~~~ 即刻係角落餐廳食lunch.


之後我地就行去中學, 呢間係我同流沙包都讀過既中學, 我係度讀足7年, 流沙包就短D, 只係讀佐兩三年. 同埋流沙包大我四年, 應該係我中一果陣佢已經中四, 五, 但我地果陣係完全唔認識的.


然後我地過佐蝴蝶村, 呢度係我長大既地方, 我由幼稚園到中三都係度住. 我地先去搵我讀幼稚園既地方, 但原來我已經唔記得佐我幼稚園係邊度, 嗚嗚. 然後就行去我間小學, 影佐D相, 跟住我地行佐陣蝴蝶商場, 我以前學琴間琴行仲係度喎~


跟住我地就行去搭車返屋企勒. 估唔到行行下, 終於搵番我以前讀果間幼稚園, 不過個名就唔同佐, 我以前讀果間幼稚園叫「仁愛堂第二幼稚園」, 而家就變佐「仁愛堂葉德海幼稚園」, 其實我真係唔記得我幼稚園既正確位置, 但我諗呢間仁愛堂應該就係我以前讀果間啦掛? 只係改佐名啫...

2 則留言:

志傑 說...

嘩, 你竟然中小幼都去番晒, 好有心!

墨魚燒賣 說...

豬豬俠: 我既中小幼都係0係附近啫~~