2007年6月16日星期六

死得的起心肝去大掃除的一天...

說話我成日話自己讀書好忙, 返工好攰, 所以間屋永遠都亂糟糟, 做野無手尾D野鍾意隨處放. 上星期六終於都的起心肝去做佐次大掃除, 原動力就係我班新同事會月尾上黎我屋企玩, 唔可以太失禮...

我既工作包括抹塵, 洗衫, 晾衫, 吸塵, 還有洗廁所呢個大project, 洗到我呀...

我仲好叻煮埋晚飯添喎~~ 流沙包我係咪好抵錫呢?? (其實係想少少地補償番我唔係一個稱職劉師奶...)

 

4 則留言:

threekoo 說...

結左婚都唔係好耐, 可以有幾亂呀?

墨魚燒賣 說...

三姑: 最閉我地結婚前已經開始同住哩~~

¤p¢Ø 說...

哈哈...同我女友一樣....間屋D野永遠亂糟糟, 但所有野都是她的...想幫佢執都唔知點幫....最後都係今日佢自己動手.... 當然抹塵, 洗衫, 晾衫, 吸塵, 還有洗廁所又係我做啦....~><~

墨魚燒賣 說...

小J: 咁我都有D責任, 會定時定候執下屋既, 嘻嘻...