2007年6月8日星期五

2007年6月2日 -- Keroppi大豐收~

星期六難得流沙包只係朝早有野做, 所以今日我地出佐旺角行, 本來我既目的係想行街買返工衫褲, 但最後就買佐好多公仔返屋企, 我終於買到Keroppi畢業公仔啦, 好開心~~ 其實幾年前Keroppi係香港都有出過畢業公仔, 不過係港版license貨, 成個公仔都唔啱比例, 完全唔似Keroppi, 所以我無買到. 係潮流特區行行下見到有間賣Qoo畢業公仔, 見幾得意幾特別, 咪諗住買黎畢業用囉. 之後行到第二間, 估唔到竟然有隻日版既Keroppi畢業公仔, 呢隻個樣比港版果隻可愛好多, 於是最後就買佐兩隻畢業公仔勒~~ 另外仲買佐少少Keroppi產品.

  
 

3 則留言:

meaomeaoland 說...

Keroppi 公仔真係歷久不衰, 細個覺得得意, 而家都仲覺得佢得意.

墨魚燒賣 說...

Kukuku: 哈哈, 同道中人~~

Thi Hai 說...

Hi I would like to ask do u know where i can still buy Keroppi 畢業公仔? I have find ebay, yahoo auction, but still can't find it :( i really wanna buy that for my girl friend graduation Sorry i don't know how to type chinese... Many Thanks Davy Wong
[版主回覆09/14/2008 18:29:00]其實只要你0係呢幾個月既畢業禮高峰期, 行下各大精品店, 例如旺角, 銅鑼灣等等, 可能會比你搵到都唔定架~
因為每逢呢幾個月, d精品店就會入好多畢業公仔, 可能你會搵到. 我都係行行下街咁啱比我係旺角見到keroppi畢業公仔咋~
如果都係搵唔到, 你不如試下去旺角如潮流特區, 瓊華中心果d專賣日本卡通精品果d舖頭, 叫佢幫你係日本訂返黎呀~~