2007年6月30日星期六

小南國狀元樓 -- 唔多抵食

地址: 尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心1樓
電話: 2369 8899



今個月既聚會約佐係呢度食, 我地叫佐鎮江排骨, 涼拌茄子, 醉雞, 豆腐羮, 蟹粉拌面, 小籠包, 煎黃魚. 我覺得唔係話特別好食, 但係價錢就好似比出面貴好多咁... 同埋我覺得無咩食物款式揀, 我睇完成個menu都揀唔到D咩食好.

 

同埋我個小籠包唔知係咪一早穿佐, 食落都無咩汁係裏面既... 嗚...

4 則留言:

brtspec 說...

TEA TIME  ~ 抵 !

愛莉媽咪 說...

唔知同time square果間小南國係唔係同一間呢? 銅鑼灣果間d東波肉好好食, 一舊肥豬肉, 用簿餅夾來吃, 真係好好味, 不過真係好好好.....肥

志傑 說...

哈哈! 穿左即刻無料到啦

墨魚燒賣 說...

咪咪貓&豆豆龍: 咁肥唔好食咁多喎...