2007年6月28日星期四

咖喱薯仔雞翼 -- 好味道~~

上星期六又親自下廚煮飯, 今次整日式咖喱薯仔雞翼, 因為流沙包佢鍾意食日式咖喱, 不過我買果盒日式咖喱個味道就麻麻地, 咖喱味比較濃, 唔夠甘味. 呢道菜做法簡單, 好好味道呀~~

 

因為用手提電話影, 所以光暗度麻麻...:

6 則留言:

threekoo 說...

我好 LIKE 食 咖哩薯仔

brtspec 說...

PASS !

愛莉媽咪 說...

我上過星期都有整, 不過用雞脾, 都好好味, 仲加埋椰汁 , 變成葡國雞

Edmund Tai 說...

好似好好味咁喎!

吾家吳居 說...

唔錯呀~

墨魚燒賣 說...

三姑: 我都係架~~ 我有時鍾意食咖喱薯仔多過食d肉. brtspec, 泰山不倒, 吳家吾居: 多謝比面~~ 咪咪貓&豆豆龍: 落椰汁呀? 都好喎, 下次我試下先.