2007年6月2日星期六

2007年5月26日(六) -- 祝賀舊同學新居入伙~~

今日去佐個舊同學屋企玩, 佢新居入伙, 我地成村人上去搗亂. 好欣賞佢家居既設計, 個廳有個大櫃, 可以將D雜物收晒入去. 睇番我自己間屋, 雜物越黎越多, D野越黎越亂, 尤其是我D Keroppi收藏品, 都已經唔知擺去邊度好… 第時搬屋/裝修都可以參考下佢既設計. 另外女主人好勁, 又馬豆糕又tiramisu, 果日食到好飽呀~~

其實呢位舊同學, 甚至乎今日一齊上去搗亂既其他舊同學, 同我以前讀中學果陣都唔算好friend, 因為都唔係玩開果堆. 所以畢業後咁多年竟然間唔中可以keep住見面, 我覺得幾難得架. 同埋人大佐心態都會變, 以前小朋友就會圍堆搞小圈子, 我地玩開呢班人就係呢班人, 唔會約其他圈子既人一齊玩; 但人大佐畢佐業, 都唔會再理大家以前係邊一堆人, 畢業後間唔中都會一齊出黎聚下舊, 雖然無可能約得番晒咁多人, 有D人真係畢業後就好似消失佐咁無再聯絡過, 但起碼大家都仲維繫得到, 所以我都好珍惜呢D gathering既機會, 如果我係得閒既我都一定會出席.

反而同以前玩開果D, 畢業後竟然只係見得唔知有無五次面, 每次見面約親佢, 一係就永遠唔接電話, 一係就話唔得閒, 一係就應承佐話會出黎, 但到果日就完全無露面, 電話又無個, 打比佢又唔聽. 事後問番佢咩事甩底, 佢總係有層出不窮既理由同藉口.

甚至乎到我結婚, 打算搵佢做姊妹, 佢係電話度應承佐, 但係到姊妹開會日又一如以往放飛機, 電話又無個. 之後我都怕佢係我結婚果日先放我飛機, 我都同佢講見佢咁忙唔駛佢做姊妹, 只要佢果日黎飲就得勒, 我地姊妹仲開玩笑講驚佢連我結婚果日都會放我飛機連飲都唔黎飲. 點知後尾我派帖比佢, 約佐係我結婚前一日出黎派比佢, 佢出到黎先至話我知聽晚黎唔到, 因為佢上司(佢教書的, 都會有上司? 唔通佢校長結婚乎??)都係聽日結婚喎, 然後做佐二百蚊人情… 原來我地十幾年友情都比唔上佢既「上司」結婚. (雖然我懷疑佢呢個都係大話)

事後我不斷回想, 係咪我/我地中學果陣做過D咩令到佢唔開心, 所以佢心裏面根本唔想再同我地keep contact, 因此就不斷放我地飛機, 甚至乎我幾個月前通知佢我會結婚, 佢都要係我結婚前一日先話唔黎呢?? 既然佢已經無心同我地再來往, 咁算啦, 我已經當無佐呢個朋友… 我以後都唔會再搵佢了, 以免再自討苦吃.

2 則留言:

志傑 說...

影d相大家分享下嘛

墨魚燒賣 說...

豬豬俠: 其實有影相, 不過反正POST上黎都要遮人頭, 所以我懶得POST~~~